luni, 30 martie 2009

Chefless...

Azi am o zi cam nasoala. Nu am chef de nimic, si parca nici nu-mi iese nimic. Cred ca e din cauza ca era innorat afara de dimineata si prin urmare am inceput ziua prost.:) Apoi mai e si schimbarea asta de fus orar :)) care m-a dat peste cap, adunata cu faptul ca doua nopti din saptamana trecuta m-am culcat tarziu.
Deci am toate motivele sa fiu morocanoasa, artagoasa si uricioasa.(asta ca sa fie toate cu "oasa" la sfarsit).
Asadar si prin urmare, treaba pe care o aveam pentru azi si a putut fi amanata a si fost amanata.Pentru maine, sper.Treaba pe care nu am putut sa o aman, respectiv o umila meditatie, vine mai tarziu.Aici nu am ce sa fac, nu pot sa sun sa ii zic despre lipsa mea de chef.:)Sau pot?:D Pot, normal ca pot, dar nu vreau. Si-asa la bicicleta am tras chiulul pana la ora asta, asa ca trebuie sa ma urnesc spre ea dupa ce termin de scris.Off..nu e bine deloc sa nu ai chef, deoarece, in ciuda faptului ca nu faci nimic, tot nu esti multumit.:)
Nu imi ramane de facut decat sa imi impun niste happy thoughts, sa imi revin cat de cat...Hmm..stiu..o sa ma gandesc la vacanta ce urmeaza in mai, din Skiathos. Sotul meu mi-a promis ca va fi cea mai cea vacanta(asta ca sa isi spele pacatele ca ma duce iar in Grecia), asa ca asta as putea face, sa stau si sa ma imaginez motaind la soare, cu briza marii adiind usor si cu mangaierea usoara a razelor...mmmm....(yawning)...cred ca...ma duc...sa dormmmm...

6 comentarii:

Dili spunea...

Bine c apoti.. mmmm... sa dormmmi.... eu in afara ca sunt chefles, mai sunt si shitfull si-mi vine sa bat pe cineva, da-n afara de un bebe pe care-l iubesc in ciuda tuturor fitelor nu am pe cine, so... o sa ma gandesc si eu la vacanta voastra din mai.. si ma duc.... mmm... sa curat cartofi... grrrrrr

SARILLA spunea...

:)) Pai ca sa iti treaca sentimentele negative poti sa pupi bebele muult..si gata!:)
Cartofii stiu sigur ca nu ajuta la cresterea bunei dispozitii..:))..poate doar daca ii mananci..:)

Dili spunea...

Ei nu, stii cum i-am ciopartit? doi la secunda, aveam o detenta de cutit de n-ai mai vazut. Si-am frecat si baia luna mai ceva ca Mr ala, asa nervi sa ma tot apuce! Hai ca azi e marti, an all newwwww day!

miki spunea...

ce meditatii, ce meditatii? si eu am avut meditatii azi. o data pe saptamana, fara de gres. deloc umila. 4 ore. dar eu primesc lectii. inteleg ca tu ai da. saiu ceva. trebuie sa ma luminezi. daca te iei cu vorba, poate uiti de gandurile negre.

SARILLA spunea...

Da,stiu, tu faci germana.:)Frumos.Eu dau, intr-adevar.Engleza.
Si mi-au mai trecut gandurile negre, s-au facut mai gri.:)Multumesc pentru sprijin.:)

miki spunea...

fain. eu admir pedagogii.
hai ca mai ai putin pana la roz. ganduri roz.