luni, 9 martie 2009

Vine, vine, primavara!..si-a venit!:)

Hai bine v-am regasit din weekend! Azi sunt bine dispusa, pentru ca e soare afara, pentru ca a venit primavara(stiu, a venit de ceva timp, dar abia acum incepe sa se simta), pentru ca am mancat mucenici(mmmm..))) si pentru ca vineri plecam la munte.La munte?Hmm..in Bucovina am vrut sa spun..:)La liniste si pace si verdeaata si aer curat..si liniste..am mai zis?:))Adica muntele nici nu mai conteaza, cand esti, si citez:"Intr-un loc mirific, peste apa Agapiei, marginita de un paraias, inconjurata de codrii mereu verzi de brad, pin si molid, intre sfintele lacasuri manastiresti ale tinutului Neamtului". Ee?Suna bine,nu? Linistitor..:)
Plecam formatie completa, 2+1=3 :), ca urmatoarele iesiri programate sunt in strainezia, si parca vad ca ramane baiatul nescos in lume anul asta.:) Macar de-un munte, saracutul, sa se lipeasca..:) Mai ales ca din toamna merge la gradinita, deci responsabilitati, treaba, program zilnic..ehee..boala grea...
Asa...mai sunt bine dispusa ca mi-am schimbat telefonul, de fapt telefoanele,si acum posed un 2 in 1 ca-cafeaua.L-am primit cado, cu accent pe o, de la honey, el zice ca nu Cu Ocazia, eu zic ca da, ca altfel ramane descoperit.:D
A! As avea si eu o intrebare: stie cineva sa "desfaca" un power point in imagini?Am un power point care nu poate fi incarcat pe blog, si el contine cateva imagini pe care vreau neaparat sa vi le arat.Help!?!


Later Edit:Am rezolvat-o cu Power Point-ul.(cateodata sunt ingrijorata sa nu fiu prea inteligenta.Ma linistesc doar tampeniile pe care le spun/gandesc/scriu..:D )

Niciun comentariu: