duminică, 15 martie 2009

Si zapada disparu!

Pai..daca tot ati facut scandal(vezi Miki si Andreea) sa plece zapada ca vreti primavara..ei bine, uite ca a plecat.
Ieri dimineata cand am plecat la plimbare era zapada peste tot, iar cand ne-am intors..disparuse! Eu mai incerc o data, de doua ori sa fac scamatoria asta, si daca tot imi iese, trec la lucruri importante!:)
Asa ca acum e soare, frumos,ne-am jucat afara, am alergat(cat am putut si noi ca deh..mancarica nu e prietena cu alergatul) si acum suntem iar pe pozitii,adica in sala de mese.:)
E greu de tot aici, mancare la greu, liniste, aer curat, relaxare..poate dauna vietii cotidiene,serios! Dar suntem luptatori, ce naiba!
Cred ca trebuie sa ma opresc, ca in 3 randuri am pomenit de cinci ori despre mancare.:))Ce sa fac, daca ma prindeti la ora de masa??Off...
Bine, va las atunci...ne mai auzim!

5 comentarii:

andreea spunea...

mi-e foameeeeeeeeeeeeeeeee
:D

pofta buna atunci... si profitati de vremea buna :>

Anonim spunea...

va este greu sau dificil?:)))

Dili spunea...

Ooo ce dor mi s-a facut de munte!!!!!!!!!!!!! Zapada si primavara la un loc, frumos! Sa ne zici si noua unde-ai fost ;-) ca tare-,mi arde de o evadare cu copiii...

miki spunea...

iuhuuuuuuu!!!
primavaraaa!!!!

...desi eu am fost azi la eco si mi-am lasat paltonul in masina si masina in fatza clinicii si doctorita m-a certat ca eram in pantaloni scurti si maieu. cica racesc. si nu vreau asta!

dar pantalonii scurti erau peste dres de 70 den si cu cizme. si maieul avea peste el un bolero. cu maneca scuta, e drept, dar de lana!! :D

SARILLA spunea...

@andreea-Pai daca ziceai din timp iti pastram o portie calda de mancare.:)
Multumim, multumim!
@ruxx-pai e cam greeu, dar uneori devine si dificil..:))
@dilimache-zic,cum sa nu:pensiunea Padurea de Smarald, in Agapia.Poti sa cauti chiar asa pe net.
@miki-mai,ce ciudatica doctorita asta,auzi!Sa iti ceara sa te imbraci gros cand e frig..ntzz-ntzz..tupeu!:))