sâmbătă, 14 martie 2009

In the woods

Suntem la munte, intr-o pensiune situata..in padure.:)) Da,e ceva deosebit, chiar daca aseara cand am fost pana la masina eram destul de pregatita sa intalnesc un urs.(e,eram pe naiba!:)) )E frumos, cam deranjanta linistea asta, totusi.:)) Nu tu masini, nu tu alte zgomote.Pensiunea e impartita in bungalow-uri, ceea ce mi se pare interesant si in beneficiul celorlalti turisti, pentru ca Razvan e intr-o logoree de zile mari.
O sa pun si poze,maine.Adica una, sa vedeti zapada.Da,zapada.Pentru care nu era pregatiti, ca in Constanta era soare cand am plecat.Acum nu mai e nici acolo,am inteles.Noroc ca luasem cat de cat una,alta pentru R.
In fine.Revin cu amanunte.Acum trebuie sa mancam:)

4 comentarii:

miki spunea...

ah, am vazut eu la televizor ieri ca la cluj ningea atat de tare incat au fost nevoiti sa opreasca un meci de fotbaaal!!

dar eu nu vreau sa vad zapada, nu pune poza!! eu astept primavaraa!!! :)

andreea spunea...

si eu am vazut ieri zapadaaaaa
:D

tot la munte, bineinteles.

si eu vreau sa vina primavara, de fapt... credeam ca a venit :(

ps: distractie placutaaaaaa
puuuuuuuuup

SARILLA spunea...

@miki-Bine, gata,nu mai pun!:) O pun pe aia cu primavara,ca intre timp am fotografiat si anotimpul meu preferat.:)
@andreea-tu esti in turneu,nu?:)Vezi..avantaje multiple..:))

andreea spunea...

@ sarilla

un mini turneu :D
miercuri - cluj
si joia viitoare - ne vedeeeeeeeeeeeem :)