marți, 10 martie 2009

Stirile suck!

Mda..eu nu ma uit la stiri aproape niciodata.Nu, nu vorbesc de alea de la ora 5, alea sunt telenovela, nici nu intra in discutie, vorbesc de stiri normale, cu Esca-cea-cu-salariu-mare.Nu ma uit pentru ca nu imi plac.Ma streseaza si ma intristeaza.Daca e sa fie ceva big important, aflu eu de undeva, nu imi fac griji.Poate nu aflu breaking news la prima ora, dar macar sunt linistita, nu ma incarc cu problemele omenirii.
Da.Azi nu stiu cum s-a intamplat de nu era televizorul pe Minimax, ci pe Pro Tv, si s-a intamplat sa fie stiri. Ce au reusit oamenii astia sa faca intr-o ora..ce zic o ora..ca nici nu cred ca dureaza atat si nici nu am rezistat pana la capat...in 20-30 de minute...trebuie sa pun la loc cu muulta muzica si emisiuni de alt gen.
Pai ..in doar cateva minute am vazut cum la nu stiu ce maternitate au scos un copil de aproape 5 kile, parca, pe cale normala, de i-au rupt o manuta si o manuta e paralizata,si doctorii au recunoscut asta fara probleme pe principiul "mai moare cate unul", ca astia suntem...Asa...unui muncitor care lucra fara nicio protectie(nici casca,nici nimic) i s-a surpat pamantul sau ceva de gen si a fost inghitit in cateva secunde(ce a la Catalin Radu Tanase vorbesc..inghitit..: ) )si dragii lui colegi impreuna cu seful lui au...fugit.Nu, nu sa cheme ajutoare, ci sa nu ii prinda si pe ei.Da,da!Pai ce, nu stiati ca romanii sunt saritori? Pai da, sunt..ca sar in cealalta parte sa nu-i loveasca si pe ei..asta nu a mai incaput in zicala..dar ei sunt saritori, nu am ce zice...
Ce am mai aflat..ca Romania sta sa se duca naibii ca astia mai vor sa construiasca 2 reactoare la Cernavoda(da,aici, la 60 km de casa noastra :D) si aia de la Green Peace au zis ca e groasa...Ca i-au dat 4 ani lui Tolea..:)))..stai ca asta chiar nu ma intereseaza(dar,oricum, de ce,Tolea, de ce?) si multe muulte alte necazuri care s-au intamplat INTR-O ZI.
Si se naste intrebarea: de ce sa ma mai uit la stiri? Ca sa plang o data cu mamica aia care nu mai stia ce sa faca cu bebelusul nenorocit din nastere, careia dupa 11 ore de travaliu i se pune un copil, copilul ei, in brate si i se zice:"Are o mana rupta si una paralizata, a trebuit sa i-o rupem ca sa il scoatem.Sa va traiasca!". De ce sa ma conving, iar si iar, ca traim intr-o tara de..rromani(asta e de la arhi, recunosc!)?
Nu, mersi! Minimax would be just fine, bloguri(bonus cele culinare,mai nou), o carte-doua si...familia mea!Poate suna egoist, dar...imi asum riscul!;)

9 comentarii:

miki spunea...

:) sa vezi cum e s lucrezi acolo cand nutresti acelasi sentiment fatza de stiri...

da. deci lasa stirile, zau asa. minimax rulz!

SARILLA spunea...

:)) Mersi de sustinere! O sa vezi ca am dreptate cu Minimaxul, e singurul post de-desene care nu instiga la violenta.Ca se bat niste monstri pe Jetix...mama-mama!:))

Dili spunea...

Si cand te chinui sa minti copilul ca cartoon-ul nu se mai prinde acasa si nici Jetixul tocmai ca sa ramana pe Minimax, iar el vine de la gradinita si-ti zice ce mai fac robotii de pe Jetix - iar iti vine sa-ti iei campii.
Da' cu stirile ai dreptate, eu chiar m-am bocit ieri fiindca doar o mama stie exact cum e... n-am reusit insa sa nu ma uit deloc, curiozitatea e mai puternica uneori ca ratiunea.

SARILLA spunea...

Da, eu inca il mai pacalesc, stie ca pe Jetix sunt desene urate.:) Sa vedem din toamna, de cand o merge la gradi, cum oi mai tine situatia in frau...:)

miki spunea...

umm.. fac doar o proba pe pielea ta

Anonim spunea...

e, vezi? mi-arata blogspotu. da' de ce? hmm..

Anonim spunea...

AHA!
tre sa schimb stilul de a comenta. inteleg.

multumesc pentru intelegere :D

miki spunea...

damn, acum nu-mi afiseaza nici mie pozele pe blogspot daca ma loghez cu worpressu :))

SARILLA spunea...

:)) Zi mersi ca nu iti apare vreun monstru.:)))Ca altii asa au patit.:))