joi, 5 martie 2009

Roma

In Roma nu pot sa spun ca am stat prea mult, doar o zi, deoarece eram in trecere.Sper sa revenim, pentru ca Italia mi se pare o tara frumoasa(bonus ca intelegem limba :) ).Am mancat si pizza, care nu m-a impresionat, dar poate nu am nimerit noi cel mai potrivit loc.:)Oricum, impresia a fost una buna, una peste alta.:)Sincera sa fiu, avem programata o calatorie la Milano in august, dar sunt un pic ingrijorata de situatia actuala.Sper sa se remedieze.Pana atunci, pozite.:)






6 comentarii:

Anonim spunea...

asa, asa..incanta-ne ochii cu poze

SARILLA spunea...

:)) Nu mai e suficienta prezenta mea, ha?:D

miki spunea...

hei, si eu am ramas complet neimpresaionata de pizza italiana! acum suntem doua! :)

SARILLA spunea...

:) Vezi, stiam eu ca nu sunt ciudata..:) Facem o alianta..:)Sau ne angajam sa verificam toaaata pizza din Italia..:)) sa nu vorbim cu pacat.:)

miki spunea...

pai bai, eu zic ca am studiat destul problema. care sunt sansele sa fi mancat amandoua pizza din acelasi loc?!? deci sa ne lase dom'le cu pizza lor cu tot!

SARILLA spunea...

Gata, s-a adjudecat! Pizza noastra e mai buna decat a lor! Eu am mancat si souvlaki mai bun in Constanta decat in Atena,asa ca...Myths busted!