miercuri, 4 martie 2009

Vegas, baby!

Mie imi place sa colectionez.Pixuri, servetele, aventuri in parcuri de distractii...:) Daca de primele doua m-am mai lasat in ultimul timp, din lipsa de spatiu :), celei de-a treia ii ofer tot timpul si toata pasiunea mea.Se stie ca, atunci cand vizitam un oras mare, primul lucru pe care il "gugalesc" e "parcul de distractii".Imi plac in special montagne russe-urile, dizzy mouse-urile si tot ce te invarte si rasuceste. Am avut ocazia sa merg in cateva parcuri frumusele, am si un clasament(in minte :) ), si credeam ca viata mea linistita de pana acum isi va urma cursul firesc in felul in care m-am obisnuit deja:capitala-parc de distractii-bucurie mare!
Pana acum cateva zile, cand am primit niste imagini cu un mini parc de distractii din Vegas.Las Vegas.Eh, de cand s-a intamplat asta, nu ma mai pot gandi la altceva,decat la momentul in care voi ajunge acolo.O sa las imaginile sa vorbeasca, eu fac planuri...:)









2 comentarii:

Dili spunea...

Tu vrei sa te urci in aiaaaaaaa? Si mie-mi place adrenalina, dar de urcat in vreun rollercoaster de groaza n-ai sa vezi. D'apai in chestia aia din Vegas Doamne feri! Si totusi iti tin pumnii sa ajungi acolo!!!!!!

SARILLA spunea...

off,,dar ce vreauuu....Asa iti testezi limitele..:)Mie in nicio din asta nu mi-e frica,doar in...casa groazei..:))Acolo nu ma dau aproape niciodata,ca am ramas cu sechele de la noi, din Mamaia, unde erau oameni adevarati ascunsi in intuneric si te speriau de...mama-mama!
oricum, mersi..cat de tare ar fi sa postez poze de acolo..cu mine..?hee..vise,taica,vise...