marți, 24 martie 2009

Confesiune

Forgive me Father, for I have sinned...Nu mai zic cat a trecut since my last confession, ca tu stii prea bine, dar am altceva pe suflet...are legatura cu...cu...cu mancarea..:))..na!, c-am zis-o!
Pai sa vezi!Stii ca ziceam eu (chiar scriam, silly me) ca o sa fac, o sa dreg? Ei bine, se pare ca nu sunt asa puternica precum speram.:) Ntzz..deloc.Sau daca sunt, imi trece repede.Off..sa zicem asa..daca mancatul ar fi un pacat..as fi decapitata..:))
Nu pot,Domne, sa tin nicio cura..nu pot!Sunt in imposibilitate fizica, psihica..cum vrei tu...Cred ca am inca o afectiune(pe langa cea cu shoppingul) care nu imi permite sa ma abtin.Asa suna mai bine, nu ar fi vina mea,nu?
In fine, ideea e ca am tinut cateva zile,chiar am tinut..dar mie, pe langa ca imi place sa mananc(sunt mai pofticioasa decat veverita de pe pufuleti) imi place si sa fac mancare.Si doar ce imi luasem aparat de waffe, si doar ce ma pregatesc sa imi iau forma de briose,asa ca..duty calls!
Darr...dar...am marit portia de bicicleta, sa stii!La 20 km/zi!E si asta o trebusoara,nu?Sau ar trebui...Hai zi ca e....m-as simti mai bine...
Asa ca..forgive me, Father..in rest sunt fata buna, jur!Promit sa ajut batranici sa treaca strada si sa cobor pisici din copaci, doar..doar..nu te supara pe mine, da?
A ta,
Eu

6 comentarii:

Anonim spunea...

vb romanului...tu sa fii sanatoasa!

SARILLA spunea...

:)))ohohoo..sanatoasa..slava Domnului!:)))Doar ma stii..:))

Dili spunea...

20km e bineeee... io ma uit la viermi ca sa nu poftesc :-(((

SARILLA spunea...

Serios, e bine?Si sotul meu zice ca e ok daca fac in fiecare zi 20 km..ca voi slabi chiar si-asa..pofticioasa..dar nu strica mai multe pareri...optimiste...:))

SARILLA spunea...

P.S. UNDE te uiti tu la viermi? :)))

Dili spunea...

Lol hai ca deja ai vazut :)