marți, 3 martie 2009

Regrete

Azi o sa scriu despre regrete. Despre ale mele, in speta. Vedeti voi, regretele sunt ceea ce ma macina pe mine incet si sigur, pentru ca lor nu prea le pot face fata.Adica, ai una bucata situatie in prezent, o manevrezi cum-necum, ai posibilitatea sa aduci finalul spre cum vrei tu sau nu, dar macar dupa, daca nu iese cum trebuie, poti face ceva.E calda treaba, iti ceri scuze, sau faci ce e nevoie, si cat de cat te mai linistesti.Dar ce te faci atunci cand lucrurile s-au intamplat demult, tare demult, si nu mai ai cum sa faci sa repari nimic? Fie ca persoana respectiva nu mai e langa tine, fie ca pur si simplu nu mai ai cum pentru ca nu poti recrea discutia sau situatia de atunci?
Eu am cateva regrete de genul asta, lucruri pe care imi doresc sa nu le fi facut sau spus, si ma cam apasa uneori, cand ma gandesc la ele. Asa ca de ceva timp incerc sa nu las lucrurile neterminate, sau macar sa fiu impacata cu alegerile facute.
Asa ca, indiferent cat de greu ar putea parea in momentul cu pricina, cred ca e mai bine sa incercam sa privim in ansamblu si mai presus de supararea sau nervii de moment si sa fim...mai intelegatori.

6 comentarii:

Dili spunea...

Eu urasc sa-mi creez regrete si totusi n-am scapat de ele.
Solutia cred, dupa mult timp de la momentul oportun, e ori sa fi nesimtit si sa ai o putere extraordinara de a trai ce regretele astea, ori sa asterni pe-o foicica ce te doare si s-o trimiti frumusel cu orice rsc cui trebuie. De schimbat oricum s-a schimbat ceva, dar uneori putem face gri din negru, negrul nu are grad de compatie :-)

Dili spunea...

* sa fii :-P

SARILLA spunea...

Da, a doua varianta am vazut-o si intr-un film, cica ar merge...
Dar ce te faci daca persoana respectiva nu mai e?

Dili spunea...

Off... scrii scrisorica, te duci undeva unde mergeati impreuna sau pe vreun munte si o pui frumusel sub o piatra sau o arunci intr-un rausor, dar in ambele cazuri ai grija sa trimiti toaaate regretele si durerea cu acea foicica. Eu cred ca te-ai simti mai bine... Iti spun eu sigur (cu riscul de ate enerva), dincolo nu exista suparare. Si regretele sunt semnul iubirii si ale unui suflet mare.
Iti doresc liniste si curaj!

miki spunea...

no regrets, they don't worth/no regrets, they only hurt

c'moonn.. viata e frumoasa! uite, primavara si tot tacamul. chiar daca e mai fitoasa, asa. :)

SARILLA spunea...

@Dilimache- Da, stiu ca asa ar fi cel mai.."linistitor"..Multumesc! Eh..mai avem si momente din astea in viata, cand ne mai apuca nostalgiile..:)
@miki-Bineaziscineaziscandazis...:)
Pai da, fitzoasa rau primavara asta..se lasa asteptata ca o fata mare..:)