luni, 23 martie 2009

Ohohooo..leapsa!

Am mai primit o leapsa..:)) Una mai deosebita..:)). Este de la Dilimache si trebuie sa scriu unde i-am intalnit pe socri mei.De fapt, acolo scrie "cat de haios" i-am intalnit.Well..pentru ei nu a fost asa haios..:)
Pai..se intampla acum 14 ani, intr-o vara fierrbinte, dupa ce eu si honey ne intalnisem in tabara de la Pucioasa.:) Si cum relatia noastra a continuat si dupa intoarcerea din tabara(si soc!..continua inca..:)) )intr-una din zile hai sa mergem la ei acasa.El statea cu ai lui, insa avea camera lui la etaj, cumva izolata de restul casei.Izolata, izolata, dar tot trebuia sa trecem prin furcile caudine, adica parintii, care locuiau la parter.Bun.Eu, fetita sturlubatica, cu fustita scuuurta si maieut si mai scurt ca deh..ma intalneam cu honey..trebuia sa scot inaintarea,ei, parinti cu principii(prietenii stiu de ce!:D), cu mentalitati muult diferite de ale noastre.(Gaps between generations). Eu, "Buna ziua!", ei "Buna ziua!", eu zambeam, ei inghiteau in sec...si uite asa se intampla prima noastra intalnire.
Nu mi-au zis niciodata nimic aiurea sau nu s-au comportat in vreun fel care sa ma faca sa ma simt prost, chiar daca cine stie ce era in sufletul lor, saracii.
Tin sa mentionez, totodata, ca socri mei sunt cei mai finuti oameni ever, si le datorez foarte, foarte mult.Si chiar daca la inceputuri nu m-au vrut deloc, pana la urma m-au acceptat si acum ma iubesc mult de tot, stiu eu.(bine, mi-au zis si ei:) ) Si nu m-au vrut nu din cauza ca pe vremea aia nu eram la fel de adorabila, ca eram, zau!..doar ca ei isi doreau pentru fiul lor...pe altcineva..cineva care sa nu fie roman.:))), pentru ca ei sunt aromani, si stiti cum e(era)...Dar acum au zis ca nu m-ar da pentru 10 aromance..na!
Asa ca intalnirea a fost socanta pentru ei, fara nicio grija din partea mea, pentru ca, in timp, sa se transforme intr-o relatie bazata pe respect si dragoste.

4 comentarii:

Anonim spunea...

bine ca te ai oprit ca incepeam sa plang.:))

SARILLA spunea...

:)) Pe modelul "oooff..sufletu' meu..viata mea..plangeam cand te-am auzit cantand!"?:))

Dili spunea...

..fustita mini purtand... cu tupeu in camera urcand... baiatul nostru de nas ducand... Misto, stai sa vezi cand om fi noi soacre ce scanari ii facejm impricinatei... ei sunt mici copii.

SARILLA spunea...

Ohohooo....stai linistita, ca deja imi zice lumea ca o sa fiu o soacra a naibii..Hmm..mama de baiat..baiatul cam alintat..probleme la patrat..:)))