vineri, 27 martie 2009

Vama

Aseara am fost la concert Vama. Nu stiu daca v-am spus, insa eu pe Tudor Chirila il iubesc.Mi se pare un om deosebit si un artist desavarsit(Si mai e si frumos.:)))))) ), asa ca nu imi ramane nimic de facut decat sa il iubesc..platonic.:D
Cine ii citeste blogul stie despre ce vorbesc, pentru ca asta e genial la bloguri,nu?Ajungi sa cunosti o particica din omul care il detine.
Ideea e ca aseara nu a fost concert, a fost spectacol,pentru ca asta face, din punctul meu de vedere, Tudor: Spectacol. Se dedica intru totul scenei si publicului si ceea ce iese e...extraordinar.
Si nu numai el, toti membrii trupei sunt talentati, pun mult suflet in ceea ce fac si asta se vede,se simte.Mai multe,daca vreti, aflati de la Andreea, ea e cea mai infocata admiratoare, fanul pe care orice trupa si l-ar dori.Are chiar si un site, facut de ea si dedicat lor.
My point is: daca aveti ocazia, mergeti la concert Vama, nu o sa va para rau.
Si asa, ca sa va "incalzesc", una din melodiile mele preferate:

2 comentarii:

andreea spunea...

iiii :)
sarumana pt cuvinte... esti o scumpa >:D<

si ai dreptate.
Vama e cea mai tare.
Chiar si cu acelasi melodii mereu spectacolul e altfel... niciodata nu te plictisesti :P

puuuuuuuuup
imi pare bine ca v-am vazut

SARILLA spunea...

:))
Mai ales cu sfarsitul..:D