miercuri, 25 martie 2009

Amintiri din copilarie

Ca tot a mentionat Miki de matematica si de regula de 3 simpla(probably the best rule in the world, ca e singurul lucru pe care il stiu din materia asta) mi-am adus aminte de cosmarul numarul 1 numit "matematica" si cosmarul numarul 2 numit "LRC"(limba romana contemporana, pentru cine nu a terminat Litere:) )
Pe primul l-am resimtit mai putin in plan real(cel putin nu mi-aduc aminte sa ma fi afectat foarte mult la vremea respectiva, ca eram la liceu) si mai mult in plan oniric.Trebuie sa mentionez ca eu am fost la profil mate-fizica(intr-un liceu de prestigiu inca ;P)si ca matematica mi-a ocupat 5 ore pe saptamana timp de 4 ani. Sau ar fi trebuit sa imi ocupe, deoarece dupa clasa a opta am facut o pauza de invatat.Inca sunt in pauza, da, daca va intrebati.Ce?S-a sunat de intrare?..Nu am auzit..
Asa ca la mate treceam de pe un semestru pe altul, si aici trebuie sa multumesc colegelor mele de banca(si nu numai), deoarece prin amabilitatea lor ma aflu astazi aici. Fata de una imi rascumpar greseala pe 9 mai, ca o sa devenim "rude".:))
Tin minte si-acum cum isi punea saraca profa' de mate mainile in cap de cate ori eram la tabla...Dar..asta e..am fost si eu profa,asa ca stiu ca sunt momente in cariera cand regreti ca te-ai nascut,d-apoi ca profesezi..:))
Si uite asa..trecu un an, trecura doi..gata, nu va mai tin in suspans..au trecut toti 4, da-i incolo...si eu am scapat, aparent pentru totdeauna, de matematica.
Spun aparent pentru ca de atunci, periodic, visez ca sunt in clasa, in liceu(si au trecut 11 ani..believe it or not) si ma asculta la mate si..nu, nu stiu nimic, logic!Doar nu m-am schimbat..peste noapte..:D. Si uite-asa, vis dupa vis, chin dupa chin, matematica a ajuns o tortura pentru mine la ceva timp dupa ce am terminat-o cu ea...
Cosmarul numarul 2, insa..mai dureros cu cat l-am resimtit aproape fizic..se numeste LRC, dupa cum spuneam, si a avut loc, tot 4 ani, pe-perioada facultatii.
Aici aveam o scorpie de seminarista, si as adauga cu placere cateva cuvinte adresate ei si invatate pe strada, insa na...nu sunt sigura ca citeste..:D. E, daca nu m-a tinut fetita asta in restante, rr-uri si rrr-uri fara numar..de mi-a iesit prin piele facultatea asta...Bine, recunosc..in 90 la suta(nu stiu semnul "la suta" pe tastatura) aveam restanta ca nu ma prezentam, dar nu ma prezentam ca stiam ca pic, oricum, si nu vroiam sa ii dau satisfactie.:D Dadeam intai scris si apoi oral(blushing :D ). Cica daca luai 8,9 sau 10 ( :)))))-adica hahahahahaha,10!!! ) in scris nu mai intrai in oral. Pai cum sa iei 10, cand EU am vazut-o cu ochii mei pe draguta punand nota 3 pe lucrari, FARA SA LE CITEASCA....
In fine,,frustrari de restantiera, nu va faceti probleme...Macar in cazul asta cosmarul s-a oprit o data cu terminarea facultatii, slava Domnului! Nu stiu cum as fi rezistat sa alternez matematica cu LRC-ul,zau asa!
Mda...ei..cosmar sau nu, pariul meu cu scoala s-a terminat cu bine, acum am ajuns departe, sunt in climaxul carierei mele si....ce?? Iar visez?!?

5 comentarii:

miki spunea...

:))) tu, fata, n-am vrut sa scot asemenea frustrari din om...

hai, gata, hush, hush. a trecut. dar acum o sa iti treci copilul prin toate chinurile pe care le-ai mentionat. si asta doar pentru ca l-ai facut. pai ti se pare cinstit?!?! :D

SARILLA spunea...

:)) Ei uite ca au iesit singure..:)))
Pai pe copil de ce sa il trec?Ca o sa il las sa isi aleaga singur profilul.:))El nu are nimic de-a face cu toate astea..:)

Dili spunea...

Mai bine-ti iei un cd de-ala de te face sa uiti prin hipnoza toate belelele si te-ncarci, ca nu stii ce programa aglomerata au azi piticii.

Dili spunea...

Cica ai o leapsa la mine... te-am abonat, ce mai :-)

SARILLA spunea...

Ieczista asa ceva?!?Cul...