miercuri, 1 aprilie 2009

Romania, tara mea de glorie

Am avut o pauza, am fost cam intoarsa pe dos zilele astea si nici nu m-am simtit excelent din punct de vedere fizic.But here I am cu forte proaspete, gata sa va pun la curent cu noutatile.
Pai..ia sa vedem ce am mai facut...am mai spart un bec, am stricat un laptop(exagerez, desigur, nu i-am facut nimic, dar..a murit in mainile mele, aseara,in timp ce ma uitam la Californication)...am folosit si aspiratorul, dar vad ca inca e bine...il mai testez mai tarziu, ca mai am doua camere fara aspiratii.:))..si cam atat la damages. Am facut si lucruri bune, dar nu vi le zic, vreau sa imi cladesc o impresie de fata rea.:D
Dar cel mai important si demn de mentionat este ca am alergat pe urmele cartii mele de munca.Adica cu ea in mana, scuzata fie-mi expresia, dar sa o completez. Da, asa e la moda acum, nu stiati?Sau doar eu fac parte din trendul asta?
Pai sa va explic...eu am carte de munca de mic copil, adica din '96.Cu mici intreruperi, cu alea alea, de vreo doi ani mi-o platesc singura, ca cica sa fie acolo.Sincera sa fiu am vrut sa renunt la a da 200 de lei lunar din buzunar degeaba, dar la insistentele publice, am continuat.Si acum vreo 3-4 luni, imi vine acasa biletel de la Camera de Munca, sa vin sa imi ridic CM, cum ca e inchisa din 2000. Acum..nu am emoticoane aici sa bag vreo 5-6 fete socate, atatea cate mi-au cazut mie cand am citit...dar bine nu mi-a fost.Ma duc, o ridic, si o sun pe draguta mea contabila, catre care pompam de vreo cativa ani bani in fiecare luna, si ii explic cum ca surpriza! eu am CM inchisa de vreo 9 ani si..cum ar veni..unde naibii s-au dus banii mei ever since?
Teoretic acum ar fi dragut sa vin in completare cu explicatia de rigoare, insa nu va asteptati sa o cititi nici acum, nici pana la sfarsitul povestirii, ca nu am aflat marele secret. Important e ca ea mi-a balbait ceva cum ca poate or fi doua, una cu numele de fata, alta cu numele de..baiat..:D..nu..de femeie...si ca poate, daca, parca...in fine...Sa ma duc eu frumusel pe unde am muncit in acest rastimp si sa mi-o completez, ce tine de mine(adica la scolile unde am predat, ca acolo trebuie completata de secretare) si apoi ma "rezolva" ea la ITM.
Asa ca alerg de cateva zile pe la secretariatele scolilor, incercand sa explic ce nici eu nu stiu, lovindu-ma de "prietenia" secretarelor carora le trebuie de la doua pana la (record!) PATRU zile sa imi scrie doua randuri, ca ele sunt "prinse intr-un proiect imposibil de abandonat" asa ca sa revin eu..candva...si injurand.Nu stiu exact ce sau pe cine sa injur, asta e problema mai serioasa, asa ca fac adunare generala si bag pe toata lumea in sedinta...;)
Ca bine-a zis cine-a zis cand a zis ca "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!"...
Pe de alta parte, nu pot sa spun ca ma plictisesc..:D...Voi?V-ati verificat in ultima vreme cartile de munca?...Daca....?

5 comentarii:

Dili spunea...

De vreo 4 ani n-am vazut-o la fata... auzi da' contabila aia cum de mai e vie??? A, da, ea nu e aparat electr(on)ic, lucky her.

SARILLA spunea...

Contabila mea e un miracol al omenirii..ce minune ca e...ce mirare ca sunt...clienta ei..Dar sper sa reglez curand...

Dili spunea...

Ei? Ce planuri are CM ta pentru week-end? :D

SARILLA spunea...

:)) Of...ea e mai aventuroasa decat mine, cred...Ca acum ma asteapta sa o iau din ulimul loc de completat but..guess what?nu pot deocamdata...Loong story..:)
Me, on the other hand, I'm gone go wild..:))

SARILLA spunea...

*Nu sunt "gone" nicaieri..."gonna" vroiam sa scriu.:)