luni, 6 aprilie 2009

Luni

Ahh..ador inceputurile...bine ca au loc mereu..:)) Iubesc faptul ca a venit primavara de-adevaratelea..asta e adevarata fiica a mamei Primavara ;)..cu soare si flori si caldura si miros proaspat...apoi...ma bucur ca e luni...inainte uram inceputurile de saptamana, acum le ador, pentru ca in fiecare luni incep o noua viata.:D Daca pana acum era cu regimurile de slabire, de la ultimul m-am reprofilat si inventez tot felul de reguli pentru a avea o viata mai frumoasa si mai ordonata.:) It's kind of fun...Imi propun, de exemplu, ca in fiecare zi sa citesc macar jumatate de ora..neahh..tot deodata citesc cand prind ceva bun...Apoi...imi propun sa fac meniul pe toata saptamana, sa nu ma gandesc in fiecare zi ce gatesc...nici aici nu imi iese, decat rar.Apoi, nelipsita curatenie-luna, pe care sa o fac deodata si gata..sa fie casa bec!Mhm....o fac din bucati, cu intreruperi cauzate de un anume baietel care vrea sa vin in camera lui sa facem diverse activitati..si..cum as putea sa refuz?:)
Si uite-asa se desfasoara ziua mea,saptamana mea si..inevitabil..viata mea..:)
Life si great, isn't it?wake up and smell the roses!

5 comentarii:

andreea spunea...

fai fata... tu stii ca de cate ori intram pe blogul tau imi aparea doar postul cu Vama? adica imi arata ca nu ai mai postat nimic nou...

ft ciudat...

>:D< mi-era dor de tine

ruxx spunea...

miercuri spre joi....

miki spunea...

eu nu mai stiu ce e aia luni. de cand cu concediul, sunt intr-o continua sambata. si momentan mi8-e prea teama ca o sa termine ca sa accept faptul ca zilele de luni pot fi simpatice. deci nu te cred!

SARILLA spunea...

@andreea- :)) Ramasese in urma cu informatia.Pfiu,si uite ce pierdeai..:))
@ruxx-:)) am inteles aluzia..gata, bag marfa..:D
@miki-Biine,mai vorbim peste ceva timp..:D O sa vezi ca am dreptate.;)

miki spunea...

aahh, ce-mi mai plac astea cu las' ca vezi tu :)))