marți, 14 aprilie 2009

Plictiseala mare, mon cher!

Ne-am luat Wii Fit. Bestial. Asta facem toata ziua.:)Mersi Andreea de pont, ca uitasem sa mai verific daca si-au deblocat astia stocul.Asa ca acum, vreau nu vreau(da' vreau) fac 45 de minute de sport pe zi.Asta insemnand yoga, aerobic, exercitii pentru musculatura si exercitii de echilibru.Am, evident, febra musculara, dar sanatosi sa fim..:))
Pe de alta parte, am dat in boala bucatarelii, si fac in fiecare zi mancare,mai ales dulciuri.Torn briose, cozonaci, biscuiti si alte alea de zici ca vine sfarsitul lumii si mi-e frica sa nu murim nemancati. Asta nu e bine, ca le si mancam. Macar sa mentin un echilibru cu Wii-ul, ca altfel dau in altele.
Hmm..ce mai fac..fac meniul pentru Pasti, dar nu vi-l zic, ca-mi citeste si finu' blogul si vreau sa fie surpriza.:))
Ne mai pregatim de nunta, de concediu si de o schimbare majora in viata noastra(nu,nu alt copil :D) toate in ordinea asta.
Mai alerg cu cartea de munca, poate reusesc sa mi-o completez pana ies la pensioara, sa am si eu batraneti linistite.Sunt in faza finala,sper, dar si cea mai lunga, ca nu mai tine de mine.Asa ca trebuie doar sa astept acum.Cu rabdare.
Ce mai fac?Pai, the usual:mancare,curat,spalat,calcat,jucat copil,navigat internet.


Totusi, ma cam plictisesc.Parca as avea chef (si) de altceva.

8 comentarii:

ruxx spunea...

poti sa continui sa faci mancare cu conditia sa ti chemi si bunii prienteni sa manance si apoi la dat jos caloriile, hola hoop :)) mi a placut mult.

andreea spunea...

;;) ma bucur ca te-am ajutat intr-un fel :)

te puuuuuuuuup >:D<

SARILLA spunea...

:)) S-a marcat.Va asteptam la campionate!:D

SARILLA spunea...

Pai da, ca uitasem de el.:)

Dili spunea...

Wow ce misto e!!!!!! Felicitari!
PS: Am cascat si eu gura pe site-ul finutului tau :P, stiam eu de ce-mi place asa tare poza din antet!!!
PPS: Tot dupa cartea aia alergi maica? Astia-s cu capul...
PPPS: Iti zic eu, ai chef de o vacantaaa...

SARILLA spunea...

:))) Da, poza e facuta de el.Si mie imi place mult.
PPS-Tot dupa,tot dupa...o sa ma apuce pensioara asa...
PPPS-Ca adevar graiesti..mai avem putin..pe 10 mai plecam..mai rezist eu pana atunci..:))

LZ spunea...

Lasa nunta, arunca rochia, topeste verigheta. Da-i pe WII. E un joc nebun. De cateva luni doar asta fac cu piticul meu. Jucam cu orele. E foarte relaxant. Pe cand o nunta...

SARILLA spunea...

:)) Pai nu pot sa le topesc verigheta finilor, ca le aduce ghinion.Cred.O sa ii intreb, totusi.:D
Dar Wii jucam, cu siguranta.:)Relaxare sa-mi aduca, kilograme sa-mi ia!:)) Asa sa ne-ajute Dumnezeu!