vineri, 24 aprilie 2009

Superstitii

Ma gandeam zilele trecute cate superstitii aveam cand eram mica..si paaana la o tarzie adolescenta, cand, incet dar sigur, am inceput sa gandesc. Nu mult, ca sa nu imi uzez intelectul, dar...suficient cat sa renunt la superstitii.
Pai..cred ca eram vreo colectionara, sau ceva, ca aveam o multime. De exemplu: nu calcam pe o canalizare decat daca avea 6 gauri(cate litere are prenumele meu), ca altfel aveam ghinion. Si daca avea 6 gauri, dar una astupata, tot nu era bine, trebuiau sa fie 6 gauri "clare".:D Sa ma vezi cum topaiam peste alea de 4 de zici ca era blestemate.:)(acum, sincera sa fiu, din reflex, dupa nspe ani de exercitii, cred ca tot nu calc pe alea de 4 :D)
Apoi...nu ma intorceam din drum, pe acelasi motiv, de ghinion, ma intorceam insa daca imi trecea pisica prin fata, ceream 3 palme (incet) in propria-mi palma daca ma manca nasul :))) (asta cred ca e in top 3 tampenii), ma asteptam sa iau bani daca ma manca palma stanga si sa dau daca era vorba de aia dreapta, nu stateam pe coltul mesei sa nu cumva sa raman nemaritata, :))) hihihihi, daca varsam sare era clar prapad :D, si cate si mai cate si mai cate...
Si stau si ma gandesc acum..cred ca aveam o viata destul de plictisitoare,asa..de aveam timp de toate astea...Ca iti ia ceva timp sa te organizezi.Dar de asta am crescut asa de ordonata.:)) Ca am avut ce face in copilarie.
Insa cand am renuntat, am renuntat la toate.Brusc si fara sa mai privesc inapoi.:) Si cea mai "frumoasa" supersitie s-a risipit cand am nascut, intr-o zi de 13, un pisoi negru.Ptiu!Ptiu!Ptiu!

5 comentarii:

miki spunea...

:))))
tu, fato, dar tututza mai erai! :))) pana la masochism! auzi la ea, sa ceara palme.... :))

SARILLA spunea...

Eh..dirty me..:)

Dili spunea...

Eu n-aveam dintr-astea decat ca- coboram cu piciorul drept mereu din troleibuz cand mergeam la liceu si-mi pupam iubitul in acelasi fel cand ne desparteam, asa cica eram fideli pana la urmatoarea intalnire. Da' daca ma mananca palma stanga tot astept bani si acum.

SARILLA spunea...

:))Si?Cu folos?:)Ca m-as gadila zilele astea...:))

LZ spunea...

Superstitiile, bata-le vina ! Din trecut si din prezent, le urmam fara ca macar sa stim. Vad pisica, dau masina cu spatele. Trece popa, scuip in san. Si tot asa!