miercuri, 29 aprilie 2009

Cu titlu..fara titlu...Fara.Ramane fara.:)

Buna!Sunt eu si ..soc! Nu am mai scris demult.:) Nu v-ati dat seama,nu?;)
In fine, sunt intr-o perioada tampita, in care vreau sa fac multe si nu fac nimic.As face, as drege, dar multitudinea faptelor ma copleseste prematur si incetez tot fara a fi inceput nimic...
Bonus, suntem in pregatiri de nunta, v-am spus ca pe 9 o sa fim nasi, asa ca ma ocup de ultimile detalii.Apoi,pe 10, plecam in Skiathos.:)Si ca sa vedeti ca nu va mint ca sunt intr-o perioada naspa, inchipuiti-va ca nu am programat nimic pentru excursie.Soc si groaza,nu? Eu....care de obicei pana la ora asta aveam detaliile la minut...Acum stiu doar in linii mari despre ce e vorba, nici macar nu am gugalit sa vad ce e mai interesant pe acolo.Si mi-am propus nici sa nu o fac.Sunt asa, intr-un fel de greva a calatorului, de auto-pedepsire. Ignoranta e biciul meu.
Pe de alta parte, am avut(sau mai am inca?) niste probleme si in ceea ce priveste blogul.Adica: toata lumea care are un blog cat de cat ne-anonim(si cine nu are dar poseda nitica imaginatie) stie ca sunt momente in care ai vrea sa spui niste chestii, niste treburi, dar...nu poti, trebuie sa te cenzurezi, ca deh..mai citeste si bunica, si pisica, si...nu se cade.Si atunci, blogul asta e uneori mai degraba...un blog vedeta, scris doar asa...de dragul luminii reflectoarelor, nu e intotdeauna unul ..complet.Nu e completamente sincer.Al meu,cel putin.Cititorii vad doar o parte din mine.Adevarata, e drept,dar..mica.:) Pentru ca, sa vedeti, the real me is much more than that.Mai injur,mai dau cu capul, mai sparg un magazin.:)))

Nu, glumesc, nu injur.:D Dar ideea e ca nu sunt numai asta.Mai am si niste piticuti(o iau pe Alba ca Zapada)..ca tot omul.Doar ca ma gandesc, atunci cand ma apuca ganditul(rar si prost) ca nu are rost sa bat campii si cu the dark side of my life.Si atunci prefer sa nu scriu.De unde si pauzele lungi si dese now and again.(ma scuzati ca am niste engleza pe degete, dar cand sunt mai suparata eu asa, apare partea aia a mea influentata de milioanele de filme pe care le-am vazut si in care gandesc in engleza-cateodata si cu replici din filme.:D)

Mda..cam asta e problema mea in ceea ce priveste blogusorul. Asa ca imi propun de fiecare data sa imi fac si un blog incognito, a la Bad Pitzi, asa, in care sa ma exprim liber, ca de asta au murit tinerii la Revolutie,nu?:)
Pana atunci o sa imi intretin imaginea de femeie (aproape) perfecta si o sa va intreb de sanatate, de planurile de 1 Mai, de..astea...:)
Weekend placut!..ca da, e weekend deja...simtiti?:D

10 comentarii:

Dili spunea...

Cat de bine te inteleg, eu cand am inceput blogosenia nici n-am vrut sa mi se stie sexul, da' iaca acum. Asteptam doar noi, astia de nu te cunoastem deloc, noua adresa cu tu The Invisible (wo)Man.
We e aici, si eu il simt, da' cica o sa ploua. Ei si ce, eu tot o sa fac gratarul cu carnita de pui pe care mi-l doresc, tot o sa mai cant o data 1 Mai muncitoresc, si poate o sa si plec pana la munte, dar asta e cu mai putine sanse. Hai e pup ca nu pot fi coerenta la ora asta, scriu doar aberatii, dar incearca sa nu mai lipsesti din motive din astea de care spui.... somnic usor!

SARILLA spunea...

Pai inseamna ca de asta ai nick-ul asta...ambiguu..:))Ca si eu la inceput am crezut ca esti baietel.:D

:))Cat despre adresa...hehee..nu ma cunosti "live" dar stii mica particica din mine expusa pe blog...:))...Sa inteleg ca vrei sa intregesti, nu?:D

Pai petrecere frumoasa de 1 Mai, sa mananci niste pui si cu gandul la mine, ca nu stiu ce si cum anul asta.:)

Dili spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Dili spunea...

Da, vreau intreg portretul, ca n-am la ce sa raportez partea frumoasa imi trebe' musai si niscai picanterii sau tristeturi pt comparatie... daca exista, of course.
Si puiul nu mai are scapare, pe el m-arunc maine!

SARILLA spunea...

:))) Ohohooo...be careful what u wish!:D

miki spunea...

1 mai, hm? noroc ca ploua in toata tara. sa nu ma oftic. de mare. dar oricum nu ma oftic. ca luni ca duc la eco si ii cer doamnei doctor sa imi dea voie un weekend la mare weekendul viitor. weekendul viitor fiind cel care incheie saptamana 35 in spetza. habar n-am daca o fi rational sa fac asta, dar... ma gandesc ca daca ma apuca nascarile - ceea ce chiar ar fi mult prea devreme, zau! rupem autostrada in doua si ajungem imediat la spital. dar nu vreau sa ma apuce nascarile. ca e prea devreme. vezi? blogul tau e bun si pentru frustrarile altora.

ontopic: si pe mine ma mananca uneori de crap sa scriu despre chestii pe car enu am voie sa scriu. asa ca scriu. mai pe ocolitelea, mai cu disclaimer de genul orice legatura cu realitatea este pur intamplatoare, dar scriu. culmea, niciodata nu s-a prins niciunul dintre subiecti. ceea ce inseamna ca am scris inofensiv cand eu urlam de revolta. varza :))). dar eu m-am descarcat. asta e importnat!

Dili spunea...

@ Sarilla - eu fac fata oricarui risc asumat :D
@ Mika - ai grija ca eu am nascut in 90 de minute de la primul semn... si nu cred ca te risti sa mergi cu 200km/h :-)). Sa fiti sanatosi si sa scapi usor, iar bebe sa fie un cumintel!!!!!!

miki spunea...

:))) caaaaat???? si eu care ma intrebam daca am timp sa ma duc si la epilat chiar atunci, dupa ce simt imediat :)))

bai, dar nu se poate! cum sa nasti in halul asta de usor, e nepermis!!! :))

dar doamne ajuta sa fie tot ce zici tu acolo :)

SARILLA spunea...

@Miki- Hmm..nici eu nu m-as risca neaparat, dar vezi si tu..cum e placenta, cum e Mara, alea alea.:)
A fost frumos de 1 mai aici, de 2 a fost mai ploios.:)Apucasem insa sa ne luam portia de aer curat.:)
Dar, daca te apuca si insisti, poti sa ii dai Marei si certificat de nastere completat in Constanta.:)))Aveti motive sa veniti des aici dupa aia..:))
@Dili-You lucky girl...si eu ziceam ca eu am nascut usor.:)Lasa ca e bine, ca uite, insufli curaj viitoarelor mamici.:)

miki spunea...

na, ca am primit aprobare de la doctor sa plec la mare. uracioaselor! ;))

mi-a zis ca sunt sigilata si ca n-am nicio sansa sa ma apuce nascarile in viitorul apropiat. adica ea zice ca pana la termen, n-am stres, dar mai bine sa nu ne hazardam cu previziuni pe termen lung. sa mai vedem si urmatoarea eco. apropos, hai la mine sa vedeti un glimps preview din ce am in burta :)