miercuri, 8 aprilie 2009

Ia bilete, neamule!

Bun. Ca stam cu chirie v-am spus.Sau nu v-am spus,dar va zic acum, daca nu stiati.Stam cu chirie.Da. Intr-un apartament care pentru mine(si chiar noi) este din multe puncte de vedere perfect.Adica stiti voi, zona buna, etaj bun, el mare, frumusel,bla bla bla.Pe scurt, laser, frate!
Dar stiti si voi deja pana la varsta asta ca nu prea exista perfectiune, asa ca si la apartamentul asta super truper trebuia sa fie ceva defecte.Pai, in primul rand ca nu e al nostru.Asta da,defect mare.Trecem peste asta, ca supravietuim si fara.
Cand am vizionat apartamentul pentru prima oara, am zarit niste gandacuti in chiuveta de la bucatarie.Nimic anormal, ati spune, doar ca eu nu suport insectele la modul la care as vrea sa dispara toate, ca nu le vad rostul pe pamant. In fine. Il intreb deja un pic infricosata pe proprietarul ce isi lauda locsorul daca are gandaci, dar bineinteles ca neaga vehement.A,aia?Erau de la teava, ca nu se mai locuise de ceva timp si..
Bine, si eu tampita, la urma urmei..ce sa imi zica omul?Ca da, cucoana,colcaie gandacii ca viermii-n cimitire?(scuzati comparatia, am vrut sa ilustrez inca o data scarba fatza de).Normal ca a zis ca nu.
Bun.Si ne mutam,si facem,si dregem, ca nu se mai locuise cam demult in casa si era plina de praf...In fine,the usual stuff.
Si vine o noapte, gandaci in baie.Si mai vine o noapte,iar gandaci.Da-i, ia spray, omoara,distruge...am zis hai..e baie,suntem la bloc..shit happens.Toata lumea de la bloc are gandaci in baie.
Si vine si ziua.In care gasesc un paianjenel.Eh..vine la curatenie..cine nu mai are paienjenei in casa?Si mai vine si ziua in care gasesc un mini gandacel, sa-i zicem pe scurt minigandaccufatadegargaritamicasineagra. E, a venit primavara,se intampla...Apoi mai gasesc si catralioane de molii.Si tantari.Ba azi si un miriapod.
Bun.Acum, ori incep naiba sa iau bilet de intrare la insectariul creat fara dorinta mea in casa asta in care o sa mai locuim o perioada, ori chemam deratizarea si omoram tot ce prindem.Dar atunci exista pericolul de a elimina vreo cateva dintre speciile de insecte existente pe pamant.Ca sunt toate aici, in acest mini Antipa in care locuiesc.
Personal as opta pentru varianta a doua.Nu de alta, da' prea iubitoare de zburatoare nu am fost niciodata.Si nu o fi ramas pe mine sa salvez speciile acum...Nu ati vazut ca lumea oricum nu tine minte si ii incurca pe Noe cu Moise?
Asa ca cine nu are insecte, sa se mute cu chirie!Dixit!

5 comentarii:

Dili spunea...

Mai nene n-am insecte, Doamne-ajuta, da; sa vezi azi noapte pe la 2 grozavie. Se scoala fii-mea (de 3 zile cu febra), ma scol si eu, pun mana pe ea din instinct, rece, bun zic, super, ii dau apa ca asta vroia, si-ncepe sa planga. Copil de 4 ani care nu plange din orice, urla ca e o insecta pe perna :((. Eu zic eh, o fi de la febra, da-mi amintesc ca n-are. Sar ca arcu', aprind lumina, scartaie si patul vecinilor de sus (:D), eu disperata arunc perna pe covor, fii-mea "aaaaaa e acolo pe pleeeeeeeeed" . Acum ce sa gasesc eu miriapodu' (asa le zice ea, ca tocmai a descoperit cuvantul si o sperie ca au picioare multe) pe un invelis de plapuma cu model de valuri si de alge din cand in cand... ca s-o scurtez am fost disperata pur si simplu pana m-am convins ca doar visase, dar tot mi-am pus sosetele-n picioare (ceea ce urasc) dupa 2 ore cand am mai adormit ca prietenele - ca sa nu ma atinga spurcaciunea din vis. In rest, in lipsa de Minimax noaptea, ne-am delectat cu filme haioase cu animale... fugarind insecte. Asa ca scoate mama la vanzare bilete ca io nu cumpar no matter what. Hai va pup si bafta cu curatenia!!!
PS: Ati pus Regent?

SARILLA spunea...

:))) Naspa..se mai intampla si din astea(si prin asta, ma refer la mine, ca si eu visez insecte,deci stiu ca e nasol). Bine ca nu erau de adevaratelea..:)
Nu,am auzit de Regent, si urmeaza sa achizitionam curand.Sper sa scapam de nepoftiti.:)

miki spunea...

:)) cica daca ar disparea insectele, omenirea n-ar mai avea mai mult de cativa ani de trait. sau poate erau daor cateva luni. nu mai stiu, dar e nasol. deci cheama deratizarea si rezolva problema local. evident, va trebui sa mai chemi o sata deratizarea mai in iarna si inca o data mai in vara, dar viata e frumoasa! :)

SARILLA spunea...

:)e, mi-as asuma riscul..:)))Le foarte urasc.
Pai o sa ii chem, sa dea in baie, sa moara toti dusmanii mei...:))Fara numar!;)

miki spunea...

riscul tau, fato, dar eu vreau sa traiesc!!!! :)))