miercuri, 15 aprilie 2009

Doua idei.Diferite.;)

Off..mi s-a facut un dor de ducaaa...si, suspect, ma tot gandesc la Egipt..nu stiu de ce.Mi-e dor de Egipt.Egipt fiind singura tara in care mi-am propus sa nu mai merg niciodata.Acum ma gandesc la el cu nostalgie.Poate pentru scufundari,nu stiu. Ca nu stiu unde o sa mai fac.Adica snorkeling, ca scufundari nu am facut.Mi-a fost rusine sa imi pun costumul ala mulat.:)
Si mi-e dor de dolce far niente-le de acolo. Nu stiu daca in Skiathos va fi la fel, chiar daca nu va fi o vacanta activa, ca de capitala,asa, dar e una sa nu ai multe de vizitat si sa o lalai pe la terase cu souvlaki-ul in gura(si cu Cola grecesc,ahhh...nebunie :D) si alta sa stai intr-un complex cu circuit inchis si sa lenevesti la piscina cu toate la dispozitie non stop.Chiar daca, am mai spus, mancarea nu satisfacea nici pe departe gusturile noastre.
Cu alte cuvinte, am chef de o dulce leneveala. Poate doar in toamna sa mai am parte,insa, cand sper sa mergem in Antalya. Tustrei.Tot la un all inclusive.Am auzit ca acolo e frumos foc si mancarea e de calitate, nu copie dupa original, ca in Egipt.
Cu toate ca, daca mergem cu Razvan, numai leneveala nu o sa fie, dar trebuie sa iasa si baiatul asta din casa, sa nu creasca salbatic.:D


A! V-am zis de noua indeletnicire..distractiva dar si cam trista pentru mine. Ca mi-am dat seama cat de intepenita sunt cu toate si cat de prea-putin-spre-deloc flexibila, si cata febra pot avea de la un banal hula hoop. Bine, si astia sunt absurzi: ma pun sa stau in pozitia lotus si sa fac abdomene(nu din pozitia aia, cu toate ca probabil m-as descurca mai bine :) )..pe mine, femeie batrana...Si ma cearta asta, aparatul..ma cantareste in fiecare zi, imi zice ca m-am ingrasat...si cu cat..si ma intreaba din ce cauza..Si cand ii zic motivul, respectiv "gustatul" din prea multe, ma cearta si mai tare, cica nu e bine sa mananc mult.Vax albina! Ce veste fulgeratoare! Ce usor e sa vorbesti cand esti ROBOT! Nu ai nici miros nici gust!!!
Hmm..acum ca mi-am adus aminte, cred ca ma duc sa mai fac o tura pe acolo, sa vad cum mai dau jos din Cola(pentru ca da, iar m-am apucat :((.. Old habits die hard, damn it!) si poate il mai imbunez pe domnul robotel, sa nu mai fie asa aspru cu mine...

6 comentarii:

ruxx spunea...

zic sa faci exercitiile in bucatarie, ca cine stie, la cat este de destept aparatul poate i se dezvolta si simtul olfactiv si nu o sa te mai certe.

andreea spunea...

nuuuu creeeeeeed...
ziceai ca nu te mai apuci... ca bei doar asa cate putin!!!

vezi ca te cert eu :D

ai grija. puuup :*

SARILLA spunea...

@ruxx-Pfuaa...ce idee geniala! Mita, desigur..cum de nu m-am gandit?:D Mersi de pont..te tin la curent.;)
@andreea-Cu rusine in suflet recunosc:e adevarat!Zvonurile se confirma..Dar dupa Pasti ma las...serios!Jur pe rosu!:D

flavius spunea...

Sarbatori Fericite, împreună cu Lumina gîndurilor bune, alături de toţi cei dragi!

SARILLA spunea...

Multumesc la fel!Hristos a-nviat!

miki spunea...

:))))))) tu, femeie! hai ca poti! hai ca poti!

..desi, la ce atata efort cand am stabilit deja ca esti perfecta? adica tu ai stabilit si eu te cred pe cuvant. si mai ai si cutiulele alea perfecte... zau asa! robotul te invidiaza!