luni, 2 februarie 2009

Madrid...cica...

3 zile pana plec in Dubai si mi-am adus aminte ca am ramas datoare cu relatarea din Spania. Asta sa zicem ca nu ar fi o problema, daca, incercand sa compun in minte "datoria" nu mi-as fi dat seama ca nu mai tin minte NIMIC din Madrid.:)
O sa fac,totusi, un efort de memorie(cu toate ca,la varsta asta,e mai greu)si sa vad ce iese din mintea mea luminata de nuanta de blond natural.
Asadar:ca imi facusem,pe ore,programul,stiti deja.Ce nu stiti e ca am reusit sa il si respectam,asa ca am vizitat Gradina Botanica, frumoasa,saraca,vara probabil...cand am fost noi era ca un parc.Iarna.
Am fost si la Zoo unde a fost super.Tot felul de specii de animale, am vazut pentru prima data "live" si girafe,pinguini, rinoceri,hipopotami si toate alea.Lui Razvan i-a placut mult de tot,si normal ca am facut poze cu toate alea(a,dar asta nu ca a vrut Razvan,ci eu:D)
In fine, nu vreau sa fiu o mini harta cu postul asta.Madridul e foarte frumos, asta se stie, sa mai zic ceva asa..behind the scene.
Nu au semafoare,au sensuri giratorii.Imense si foarte frumoase, cu apa,flori sau multa verdeata.Au,la 8 euro,in medie, meniu cu primero,segundo y postre(:D-felul 1,2 si desert), unde felul 1 nu e chiar unu ci mai degraba tot 2, de genul paella cu care clar te saturi, sau peste,sau mai stiu eu ce.Adica mananci pe saturate.
Sunt destul de relaxati, civilizati, dar ,la fel ca si grecii, imi par cam nesimtiti.Au tot program de gravide la magazine, se odihnesc oamenii, ca na....
Preturile sunt, din nefericire, la fel ca la noi,la haine.M-am dus la Zara ca la pomul laudat, ca deh,mama lor si tata lor, si cand colo, preturi in mare parte la diferente nesemnificative.
A! Wii era ieftin acolo, si accesoriile la fel, ne-am luat cam la jumatate de pret.
Am fost o zi si in Toledo, care ne-a impresionat, e ca o cetate, inconjurat de niste ziduri vechi, frumoase.
Am facut mii de poze :), am fost cu telegondola, am mancat mult :), ne-am distrat,nimic deosebit de ce face omul in vacanta.:)
Ce ne-a impresionat insa cel mai mult a fost infrastructura.E beton!:) Din autostrada in autostrada, din sosea perfecta in sosea perfecta, de ti-era mai mare dragul sa mergi oriunde.
Acum asteptam cu nerabdare Barcelona,despre care am auzit numai la superlativ, si poate o sa fiu pe faza sa povestesc in maxim o saptamana dupa ce venim, ca altfel uite ce iese.:)
Hai va pup!
Bonus, poze:)(ultima e din Toledo)






Niciun comentariu: