marți, 3 februarie 2009

Un vis frumos

Ora 7 dimineata.Dorm, pentru ca m-am culcat la 1, si pentru ca e 7 dimineata.Razvan doarme si el.Deodata,aud clar de parca ar fi fost pe hol,langa usa de la dormitorul meu,un stranut.Apoi al doilea.Nu ceva iesit din comun, vreun stranut din ala sa cutremure casa, doar un hapciu discret.Ma trezesc un pic adormita, un pic speriata,pentru ca stiu ca sunt in casa doar cu Razvan,si el e in camera lui,dormind, si ma duc sa verific,zic na, poate am uitat usa descuiata si o fi intrat vreun hot racit.Nu, nu era nici vreo usa descuiata, nici vreun hot ghinionist, doar vecinul de deasupra..sau poate cel de langa..ce mai conteaza?
Ma intorc in pat.Nu, nu mai pot sa dorm,asa ca pana la 8.30,cand se trezeste Razvan, stau si visez cu ochii deschisi...CUM AR FI SA STAM LA CASA...

2 comentarii:

Anonim spunea...

doamne ce vreau sa stau si eu la casa, sa am liniste, doar ma cunosti..aud tot tot, din pacate

SARILLA spunea...

:)) Stiu eu unde-ti place tie...la Sinaia, la Casa Noastra..:)))