vineri, 20 februarie 2009

Idea

Gandindu-ma eu asa in mintea mea(pam-pam) ce sa fac pe vremea asta urata, cand Razvan doarme si D e plecat,mi-a venit o idee.Cum eu am milioane de poze in calculator pe care nu le scot pe hartie niciodata si nici nu prea mai revin la ele, m-am gandit sa pun cate o poza, doua, din locurile prin care am fost si care mi-au placut mai mult. Eventual scriu si cateva cuvinte despre locul respectiv(asta daca nu am scris deja). Astfel ma intorc in timp si retraiesc momentele placute si atat de bine venite pe ploaia asta si pe frigul ce s-a intors iar-din nou, iar-din nou.
Bonus, fac si ordine in calculator.:)
La treaba, deci!

2 comentarii:

miki spunea...

aah, asta cu ordinea in calculator si pozele pe hartie... planuri vechi de-ale mele. intr-o zi chiar o sa reusesc, zau! desi e greu... sunt genul ala care fara o mie de poze nu se intoarce din concediu. si cand zic o mie, chiar asta vreau sa zic. adica... raman 800 dupa selectie :))

SARILLA spunea...

Pai si eu tot asa, intr-o zi voi reusi.:)
Tu ar fi bine sa o faci pana se naste Mara, pentru ca, o data cu ea, vin si gigabytes de poze.:)(Mama, ce ciudat se scrie gigabytes.:)).Noi avem, de cand s-a nascut Razvan, foldere lunare cu poze...nu vreau sa ma uit ce e acolo.:D..tot intr-o zi..:)