duminică, 22 februarie 2009

Leapsa auto indusa

Doamne, imi doresc o leapsa de cand am inceput blogul. Cateodata ma gandesc chiar ca asta ar fi motivul pentru care am vrut blog.:)) Nu, nu am avut parte, daca va intrebati..Si am tot asteptat, am tot asteptat...degeaba!
Dar gata!Femeia independenta din mine s-a rasculat si si-a luat o leapsa de pe un blog unde scrie, citez "Asta e o leapsa pentru toata lumea...si nu e facultativa! "
Pai ce inteleg de aici?Ca pot sa ma servesc,nu?Iupii!
Si ea suna cam asa:


Sunt…..muult prea sensibila.
Aş vrea… sa fiu mai ambitioasa.
Păstrez… hainele, chiar daca nu le port.
Mi-aş fi dorit… sa arat asa cum vreau eu.:)
Nu îmi place… ciocolata.Deloc.
Mă tem… de batranete.
Aud…tot felul de lucruri si tind sa le cred.
Îmi pare rău că...uneori lucrurile nu ies asa cum vreau eu.:)
Îmi plac…mult cumparaturile.:P
Nu sunt… foarte pretentioasa.
Dansez… almost all the time.
Cânt… tot timpul
Niciodată… nu spun niciodata
Rar… imi ajunge somnul.:)
Plâng când privesc… orice secventa trista, din film sau viata reala.
Nu îmi place de mine pentru că… :))) ehehee...trebuie un post intreg pentru asta.
Sunt confuz(a)…cand sunt prinsa nepregatita.
Am nevoie… de dragoste.Constant.Puternic.BIG TIME!!!
Ar trebui… sa mai primesc si eu o leapsa din cand in cand.Imi plac.:)


Eu nu stiu in ce masura cititorii mei sunt interesati de leapsa,asa ca nu m-as baga la nominalizari.Dar va rog, poftiti-va singuri!I know I did.:)

3 comentarii:

innuenda spunea...

Ah, dacă ai făcut Litere, atunci imi explic de ce ai raspuns aproape la fel cum as fi raspuns eu.:))
Aproape, pentru că eu nu cred niciodata cand aud ceva de rau despre o persoana, de exemplu. Pentru ca stiu ca rautatea lumii alearga boulle de neige la vale.:)
Ah, și mie îmi place ciocolata. Total.:D

PS. După lepșe nu mă omor. Dar asta rămâne între noi. Bine că știu unde să le trimit de acum, când le primesc!:P

Dili spunea...

Hehe, ar trebui sa-ti placa de tine insati mai mult, mie-mi place :-))
Ai de la mine o leapsa aici http://dilimache.blogspot.com/2009/02/daca-s-putea.html, fii atenta ca astept sa vad ce masina ai vrea sa fii :-)

SARILLA spunea...

@innuenda-Da,asa suntem noi astea de la Litere,mai sensibile.:)) Lasa ca ma pun eu la punct si cu rautatea lumii incet incet..sper sa apuc sa invat din teorie,pana sa aflu mai multe din practica..:)
@dilimache-Mersi,mersi!Sa fie primita!:)Acum ma duc inspre ea..:))