vineri, 30 ianuarie 2009

Ploua..

..mamaa..ce mai ploua...Nu pot sa zic ca nu imi place,doar ca nu prea e vreme de plimbat, si Razvan ma tot roaga sa il duc la lebede,iar cand ii zic ca daca ploua ele pleaca, zice ca vin altele...:)
Mie imi place ca atunci cand ploua sa stau in pat, in semiintuneric, si sa ascult ploaia cum bate in pervazul de tabla.:) Aveam la Bubu(bunicuta mea, v-o mai amintiti..)pervaz de tabla si mereu ascultam ploaia asa...poate de asta imi si place asa de mult, ca imi aduce aminte de copilarie...
Eh...nu mai am timp sa stau in semiintuneric acum, dar de ploaie tot pot sa ma bucur,nu?:)
Sa ploua deci!Oricum vine primavara, e stabilit!:)

5 comentarii:

georgi spunea...

Da...

Anonim spunea...

Usor de zis cand altii sunt la munca:)). Se pare ca ai atins-o la inimioara pe surioara cu amintirile din copilarie.

SARILLA spunea...

:)) Da, asa e ea, o sensibila. Observi poate si atitudinea contemplativa si cum,iata, putin inseamna mult...cum un simplu "da" poate sa exprime concluzia unei copilarii fericite..sau poate nu???
:))

miki spunea...

eu vreau primavara,

AM ZIS! :)

SARILLA spunea...

Biine, hai, fie!
SA FIE PRIMAVARA! :))