vineri, 13 februarie 2009

Issues

Da,stiu,ar trebui sa scriu despre Dubai.Si o sa o fac.Promit.Insa acum, in postul asta, vreau sa scriu despre ceva ce ma cam framanta.Despre moarte.Nu, nu ma framanta moartea mea.Nu inca, cel putin.Adica, mi se pare mult mai simplu pentru cel ce moare.El moare,si nu mai stie ce se intampla dupa.Ce lasa in urma,insa...
Azi am aflat despre moartea unei cunostinte.Nu apropiate, insa o persoana tanara, cu care candva am intrat in contact.A murit acum ceva timp, intr-un accident de masina.Am inteles ca a adormit la volan,sau ceva de gen.Destul de stupid,nu?Si de obisnuit.Auzim toata ziua la radio sau Tv de astfel de stiri.Ei bine, eu am o problema in a accepta ca cineva moare.Adica nu-mi vine sa cred.Cineva pe care eu am cunoscut, cu care am stat de vorba,nu mai e.Si acum nu e vorba doar de persoana asta, ci in general.Si cand aud de "vedete", de persoane pe care le cunosc,personal sau de la televizor, trec prin aceleasi stari. Imi lipseste acel "ceva" care sa ma ajute sa tratez problema ca pe ceva ce se intampla.Nu pot sa gandesc asa.Nu pot sa accept ca lumea moare.Si nu, nu e de ras.E destul de grav. Probabil e o problema ce are de-a face cu imaturitatea emotionala, nu stiu, important e ca nu pot sa trec peste ea. Nu pot sa o depasesc.
Voi cum sunteti?Cum treceti peste vestea ca cineva cunoscut a murit?Ca pur si simplu nu mai e, ca nu il/o veti mai vedea niciodata?Si,cel mai important, ca nu exista NIMIC ce ati putea face sa aduceti aceasta persoana inapoi?
Vreau sa stiu cum reactioneaza si altii la vestile astea, si daca exista vreo "reteta" sa poti accepta sau intelege moartea...Vreau sa stiu daca numai eu am problema asta,sau daca mai e cineva in aceasta situatie...Stiu, e un subiect destul de neplacut, de citit si mai ales de vorbit,dar,din pacate, e un subiect pe care nu il putem ascunde.
Astept parerile voastre.

6 comentarii:

andreea spunea...

si mie mi se intampla la fel ...
si eu credeam ca sunt singura...

e ft ciudat, se zice ca nu accepti ce nu poti intelege :-??

SARILLA spunea...

Probabil ca asa o fi, ca nu putem intelege inca...Dar oare s-o schimba vreodata situatia?

Anonim spunea...

Apasator subiect, nu cred ca este o reteta anume ca sa poti trece peste moartea cuiva. O sa-ti povestesc despre un grup de suport privind acest subiect.

SARILLA spunea...

ok..astept..poate-poate..

miki spunea...

eu am zis ca nici nu comentez pe asa ceva. dar cereau acolo frumos feedback. asa ca uite, scriu chestii irelevante. si gata. over and out :)

SARILLA spunea...

:)) esti mai ceva ca tortul diplomat...
Deci nu ma ajuti...am inteles..:)