miercuri, 18 februarie 2009

Placeri perverse

Cateodata, simt o placere perversa sa fac un lucru, chiar daca stiu ca nu e bine.Sunt constienta ca nu o sa iasa deloc bine, imi repet de cateva ori in minte asta, si tot o fac.Si atunci cand o fac, toate simturile imi sunt invadate de o bucurie ciudata, de gustul fructului oprit.Am facut asta mai devreme si inca simt tremurul ala ciudat...:)
Vi se intampla sa faceti asta?



P.S. Sunteti curiosi ce am facut,nu?:)))



P.S.1 Biinee..va zic: am pus prea multa fidea in supa de rosii,si acum e puutin prea groasa.:))) Doamnee...la ce v-ati gandit oare???Nu mai poate omul sa foloseasca cuvantul "pervers" ca gata..fugiti cu gandul hai-hui..Rusine!;)

2 comentarii:

Dili spunea...

Iti si vad mana tremuranda invartind cu deliciu instrumentul in zeama rosie in care se intrevede pasta alba din ce in ce mai groasa... in timp ce ochii sticlind a sadism se ingusteaza intr-un ranjet al tuturor simturilor, dupa cum poetic ziceai...

A propos, ma duc sa savurez metamorfozarea unei patratele de ciocolata neagra din stare solida intr-un amalgam de placeri prelinse incet-incet pe peretii dornici ai esofagului meu nascator de contracţii ondulatorii (asa scrie la Wikipedia, parol!)...
Deci raspunsul e "ah, da!"

SARILLA spunea...

Oau!!!daca aveam emoticoane ca la messenger, bagam fatza aia socata.:))
Mamaa..cred ca mai pun mana pe o carte, ca am citit de doua ori ce ai scris, ca sa inteleg toate cuvintele.:)))On the other hand, daca mai bagi beletristica din asta, mi-am scos si portia de lectura.Asa ca mai zi,mai zi..:D