vineri, 13 februarie 2009

M-am intors

Salamalecu! Am sosit miercuri, ieri am fost iar plecati in Ploiesti, dar de azi revin in forta.:) Cel mai probabil o sa incep povestirile diseara, o sa incerc sa pun si cateva poze. Pana atunci asa, pe scurt: Dubaiul este super!
Ei au ambitia sa fie cei mai cei, si cred ca si reusesc.Sunt curati, disciplinati si ordonati in exces. E o placere sa te plimbi prin Dubai, e un oras sigur si fascinant.
Nu exista comparatie cu Egipt, insa e bine sa le vezi pe amandoua, si musai in ordinea Egipt-Dubai, ca altfel ramai cu un gust muult prea amar despre egipteni.Vorba cuiva din grupul nostru:egiptenii nu isi merita trecutul, istoria.Dubai,insa,isi cladeste una proprie, si una foarte frumoasa inca.(pe asta eu am zis-o :D )
Hai ca ne auzim diseara!In rest?Toate bune?

Niciun comentariu: