miercuri, 2 septembrie 2009

Sa nu mai ziceti ca oamenii nu fac curat.

Azi dimineata eram la un cabinet medical, asteptam sa fac niste analize. Era 7.30, iar eu eram inca mirata de cat de multi oameni sunt up-and-awake la ora aia, unii pe strada, altii deja la serviciu.(Si eu care credeam ca ziua incepe la 8.30 :D ).In fine.Langa cabinet este un birou notarial unde,la 7.40, a venit o doamna ce lucra acolo. Inca nu stiu ce functie avea, dar, dupa cum era imbracata si dupa atitudine, nu era femeie de serviciu.Probabil asta explica si ce urmeaza.
Dupa ce a intrat in birou si si-a lasat poseta, a iesit cu o matura cu care a inceput sa stranga mizeriile(destul de numeroase) de pe iarba si din vecinatatea biroului notarial. Eu, de pe bancuta mea, o admiram. Zic "uite,ma,asa se face treaba buna, daca ar face toti asa, am avea cu siguranta o tara mai curata". Si strange doamna, si matura, se facuse deja o gramada considerabila, pe care incepe sa o impinga catre trotuarul din fata, jos pe scari(noi eram undeva mai sus). Si impinge, si impinge,pana aduce toata mizeria pe trotuar, in drum, practic. Si pleaca.
Eu, in gandul meu neprihanit si inca optimist:"A!Se duce sa aduca punga de gunoi, nu are saraca unde sa arunce toate sticlele alea si ce mai e pe acolo.Da, corect!O punga proprie e si mai buna, sa nu umple cosurile de gunoi de pe strada!"
Si astept sa iasa doamna cu punga.Sau cosul de gunoi.Sau orice in care sa puna gramajoara.Si astept.
5 minute.Ma gandesc:"Poate i-o fi sunat telefonul.Sau o fi la toaleta."
10 minute."Numarul 2",ma gandesc eu in continuare mustacind.
15. Deja incep sa ma ingrijorez. Poate o fi uitat.S-o fi luat cu treaba si a uitat mizeria in plina strada.
Dupa vreo 20 de minute iese.Pfiu!Uite, a iesit...fara punga, totusi...sau altceva...cu..o tigara in mana..fumeaza...arunca tigara pe jos...pe strada...calca pe ea..si intra iar...
Nu a mai iesit pana am plecat eu. Cand am plecat, gunoiul zacea acolo, aruncat in trotuar. Lumea il ocolea, unii deja il calcau in picioare,asa ca incepuse sa se imprastie...o parte din el poate va urca iar pe scari, purtat de vant sau carat de vreun caine hamesit. Dar nu-i nimic, maine dimineata doamna va face iar curat...sau nu a facut nici azi?

7 comentarii:

Diana spunea...

asta-i din capitolu' Sa vezi si sa nu crezi!!!!

din pacate asa suntem noi...nu stiu cum altii din alte tari reusesc..de ce ei sunt altfel decat noi!?!??!

Sa ne fie rusine, dom'le!!

Green spunea...

Am vazut si eu un episod asemanator, cred ca nu suntem singurele...e rusinos.
Probabil a facut azi ca si ieri si va face maine ca si azi...

SARILLA spunea...

@Diana-Mda...si eu ma intreb de fiecare data.E cam trist,asa...
@Green-Sa fii sigura ca va face la fel.Sigur nu era prima oara...

Catalina spunea...

Ce imi "plac" mie oamenii de genul asta..."p`afara-i vopsit gardul si inauntru leopardul"... in cazul de fata la exterior "cucoana" dar de fapt ... :)

SARILLA spunea...

Daa..femeie gospodina..NOT!!!!

nnonny spunea...

Si cum zic eu mai mereu...nu exista constiinta...de niciun fel! Aruncam (majoritatea dintre noi) gunoaiele la 2 metri de cos ca deh...e prea departe si cine stie?...poate e minata partea aceea de drum care ne-ar conduce la cos, de ce sa riscam?! Nu mai zic nimic, iar ma enervez, iar ma doare, caci vreau si eu sa traiesc intr-o lume mai civilizata. Se pare insa ca...cer prea mult! :(

SARILLA spunea...

:) Chill!:) Poti oricand emigra..:))