joi, 27 august 2009

INCA O sclipire de geniu*

Ma gandeam mai devreme la ce or fi bune invitatiile de nunta. Mi se par total inutile.
A! Daca nu puteai intra la nunta decat pe baza de invitatie, da!Atunci banii nu erau irositi.O tineai frumos pana in ziua cu pricina, te duceai la local, pac! o prezentai la intrare, eventual te mai cautau aia in vreo lista si gata! nspe mii cheltuiti cu folos.
Dar asa? Dai si ceva bani pe ele, nici nu sunt ca o marturie mai interesanta, sa zicem, sa le pastrezi amintire, nu le poti valorifica, deci? care-i scopul?
Ma gandesc eu asa ca ele sunt un afront la persoana mea, ca invitat. Ele vor sa zica:"bai, varzo, stai prost cu memoria, se vede pe tine, asa ca uite, sa nu uiti cand, unde si cine,ia de-aici!"Nu?Pentru ca altfel ar fi suficient sa imi zica doar:"Vezi ca o sa cunun/ma marit/insor!Vino in ziua de..., acolo!" Si eu, daca am memorie de elefantica(nu doar gabarit :D) tin minte, daca nu, imi notez in memoria telefonului. Oricum am mai multe sanse sa gasesc informatia in telefon decat sa gasesc invitatia, pe care de cele mai multe ori, o arunc imediat dupa ce o citesc.
O alta teorie este ca ele prevestesc, cumva, cum va fi nunta. In functie de cat de scumpa e invitatia, atat de multi bani s-au alocat nuntii, respectiv restaurantului, meniului, muzicii. Dai peste o din aia de arata ca felicitarile din anii '80, vai steaua ei, cu textul:
"Un suflet cald sa ma-nteleaga,
L-am cautat o viata-ntreaga.
Sa fiu a lui,sa fie al meu,
S-a implinit si visul meu!"
Si ce te gandesti?Cumva ca oau!sigur mananc somon fume la aperitiv si chateaubriand dupa?neah! Hai incearca salamior, branzica, rosiute...ca la mama acasa!(nu ca as avea ceva cu cele mentionate, mai ales la ora asta, cand mi-e o foameee-dar asa, sa dau un exemplu:) )
Ee..daca dai peste vreo invitatie smecheruta, insa, asortata cu un text pe masura...si mai te uiti si vezi si ca e vreun restaurant de lux..atunci..se schimba treaba! Aia iti zice clar:"Prietene, ai imbulinat-o, meniul sare de suta!De euro!" Asa ca te apuci si strangi. Poti sa incepi sa economisesti la mancare, ca recuperezi la nunta.:D
Other than that..eu nu ma gandesc la alte intrebuintari ale invitatiilor.Nimeni nu le pastreaza, nimeni nu le tine minte. Copaci distrusi degeaba.(Recycle, by the way!)
Propun macar-daca nu se poate renunta la acest obicei-sa le facem un singur model, refolosibil.:D Model stas, iar numele celor ce au un rol important la nunta scris cu ceva ce se poate sterge ulterior. Dupa care avem doua variante:
1. Fie returnam invitatia la Oficiul pentru Returnarea Invitatiilor(:P) pentru a putea fi refolosita de un alt cuplu.
2. Fie le pastram pe toate si, daca avem o nunta miica-mica sau am fost la muulte nunti vom putea sa ne organizam propria nunta cu ele.

Hai ca am mai rezolvat un caz azi.Sunt epuizata.
Pentru o lume mai buna,
Eu




*Nu dati fuga la OSIM. Ramane data inregistrata aici, anterioara datei tradarii voastre.:P

6 comentarii:

Dili spunea...

Ietete unde era salvatoarea padurilor ;-)) Bravo domnule, imi place, reciclare, astept capitolul despre hartie igienica, vivat copacii!

nnonny spunea...

Nuntile au si mai multe bile negre din partea mea :)) nu inteleg de ce trebuie chemate rudele pana la al 9-lea neam X(...sa arati ca/cat poti? Si apoi, sunt rude cu care n-ai mai vorbit, deloc, de peste "n" ani, cum naiba sa te duci sa ii inviti, asa, hodoronc-tronc la nunta ta? Si mai vin si parintii care spun: cutarescu' tre' sa vina ca asa vreau eu! (de parca ar fi nunta lor). Ooofff...dar asta este, cat despre reciclare, in general, noi, romanii, nu prea avem simtul conservarii mediului, in consecinta, nu avem nici constiinta ecologica :(.

Anonim spunea...

Buna...
M-a distrat foarte tare postarea ta! Ai dreptate si nu ai dreptate!
Tu, poate ai memorie buna si da, folosesti memoria telefonului: la nunta mea, un un fost coleg de facultate al sotului a uitat sa vina si s-a chinuit doua zile dupa aceea sa-si aminteasca ce a uitat pentru ca avea asa...o senzatie! Pare imposibil, dar este adevarat! Eu povestea o stiu de la un alt coleg...pentru ca respectivul, de jena...fuge de noi si acum, dupa 3 ani!
Invitatiile nu prevestec intotdeauna cum va fi nunta...depinde cine de ce se ocupa! Am fost la o nunta unde de invitatii s-a ocupat soacra mare (incearca numai sa te gandesti la asta :D) si de restul nuntii mireasa...nunta a fost de vis, invitatiile de rahat!
Numai bine

SARILLA spunea...

@Dili- :)) Vivat, vivat..cat or mai trai saracii...cu risipa asta de invitatii...:))
@nnonny-Oh, da..cu rudele pe care nu le cunoaste nimeni e ceva de groaza...am avut si eu, o sumedenie...pe unii i-am suspectat chiar ca au venit asa, la o nunta oarecare, ca prea nu ii stia nimeni...cred ca erau intrusi..:))
@oanamada-:))) Super tare faza!!! Stia ca a uitat ceva dar nu stia ce.:D E ca in faza aia cu "am un carnetel in care imi scriu tot, sa nu uit, dar nu mai stiu unde am pus carnetelul".:D
Cat despre invitatii,da, iti dai seama ca exista si exceptii..:P..dar in general, daca o singura pesoana se ocupa de tot..asta se vede..:)
Ooofff...imi puneti bete-n roate de invidie fata de sclipirea mea de geniu..:)) ntzz-ntzz...

miki spunea...

eu sunt complet de acord cu tine. atat de de acord, incat la botez nu am facut invitatii. le-am dat semeseuri oamenilor si gata. desigur, a existat gluma cu n-ai bani de invitati. inevitabil replicam cu: dar cu invitatia mea de la nunta ce-ai facut dupa ce ai primit-o, ti-sduci aminte? a.. am ratacit-o pe undeva. QED. chiar daca aveau invitatii, ne sunau sa ne intrebe unde si cand si cum.

motiv pentru care, oanamada, tin sa te contrazic. oamenii care uita de eveniment, uita si cu invitatia in casa. ca nu cred ca si-o prind de frigider cu un magnet. e risipa curata.

am primit insa o invitatie misto. de la niste ecologisti, deci era exclusa hartia. era facuta frumos in power point, era haioasa si era pe mail, astfel incat sa o ai la indemana cand ai nevoie de informatzii. asta e viitorul dom-le!

SARILLA spunea...

Corect! Exactly my point!Cred ca facem un club..:))