joi, 3 septembrie 2009

De-ale gurii

Dragii mosului, respectiv babei(vezi articolul cu saru-mana, moment care, btw, s-a repetat-cu aceeasi fetita),
Pentru ca mie imi place la nebunie sa gatesc, si inca si mai mult sa mananc(hihihi) si pentru ca ma inspir, la gatit, dupa cateva bloguri culinare fantastice, vreau sa deschid un sertaras aici, pe blog, in care sa va impartasesc si voua , celor interesate, adresele blogurile dupa care salivez(-si nu numai-mai si gatesc) eu.
Poftiti, dara, in casa unor fete talentate, rabdatoare, adevarate guru pentru noi, astia la inceput de drum.

2 comentarii:

nnonny spunea...

Interesanta ideea! De abia astept sa salivez si apoi, sa dau fuguta in bucatarie sa incerc sa bucataresc (iar o sa spuna mama ca de cand am luat vacanta si am intrat in bucatarie, am ingrasat-o, hihihi).

SARILLA spunea...

:)) Pai sa ma tii la curent, atunci!Succes!