joi, 10 septembrie 2009

De prin casa adunate...

Razvan, gasind un sutien.
-Mami, eu pot sa port sutien?
- Nu,mami, nu poti, pentru ca nu ai tzatze.(si taica-su, completand disperat:Si pentru ca esti baiat, nu numai pentru ca nu ai tzatze! :)) )
La care Razvan, usor nostalgic:
- Eeehhh..am avut si eu muulte tzatze..dar le-am aruncat...acum nu mai am decat astea doua...

Fresh edit:
Noi eram in dormitor.Razvan, venind spre noi, de pe hol, tipand in gura mare:
-Sunt aici, pentru voi si pentru mine si pentru mingiuta mea!!(avea o mingiuta in mana) Va iubesc, lume!



P.S. JUR ca nu ascultam manele.

7 comentarii:

ruxx spunea...

baiat mare..deja obordati subiecte interesante:)urmeaza gradinita...sa vezi atunci cate se aduna si merita spuse aici.

SARILLA spunea...

:)) oo...nici nu vreau sa ma gandesc..:)))

Dili spunea...

Hahaha, a avut multe deci, bine ca ne-a zis si noua... Aia cu "sunt aici" e din vreun desen animat? Hihi, e un scump Razvanel...
Mi-ai amintit de fii-mea, cand dupa ce si-a tot pus in sani ghemotoace de haine ca sa aibe si ea tate, a decis ca ea o sa si le dea jos ca sunt prea grele de carat dupa ea toata ziua cand va fi mare. Cam incurca tatele astea intr-adevar :P

SARILLA spunea...

:)) Nu stiu de unde e, nu l-am mai auzit pana atunci..de asta ne-am si terminat de ras..:)
:)) Tare cu ghemotoacele. Bine ca o sa ii creasca incet incet, ca daca se trezea cu ele deodata si vroia sa le dea jos si pe alea originale?:))

miki spunea...

:)))))))) whhaaaaaattt??? :))))))

frate, dupa ce aud din astea. ma gandesc ca eu sunt o plicticoasa! :))

Diana spunea...

hahahaaa...ce tare!!!!

ce altceva ti-ai mai putea dori de la el!?!?...sigur se pregateste pt un Oscar ;)) :P

"Va iubesc, lume!"

SARILLA spunea...

@miki- :)) Da, a cam inceput sezonul de vorbe ce intra in eternitate.:)) O sa incerc sa le notez, ca astea sunt ca vinul...devin mai bune pe masura trecerii anilor.:D
@Diana-Tot ce e posibil sa stii!:))) E foarte smecher si face niste fetzisoare..mai mare dragul.:) Astept sa vad ce dume mai scoate din el..:)