joi, 24 septembrie 2009

Aberatii de succes

Eu zilele astea astept sa mi se intample ceva. Nu, nu ceva rau. O schimbare,asa.Ca parca am intrat in monotonie, ceea ce nu imi place deloc, asa ca astept sa se intample ceva sa ma salveze.:)
Mi se intampla cateodata sa ma plictisesc asa tare de aceleasi si aceleasi lucruri in fiecare zi incat atunci cand vine noaptea mor de nervi ca sunt cumva blocata cateva ore si irosesc timp pretios. Mai am momente in care daca pierd o jumatate de ora aiurea-n tramvai, stand de vorba cu cineva de care nu imi place,de exemplu, sunt super ofticata din cauza ca jumatatea aia de ora nu mi-o mai da nimeni inapoi. De asta incerc sa imi irosesc timpul cu talent,asa cum pot si eu.
Ce e mai nasol acum, cand se lasa batranetea peste tamplele-mi carunte(ei, carunte, blonde, totuna:) )e ca nu mai am rabdare. Dar deloc. Nu stiu daca am fost vreodata vreo broasca testoasa calma si rabdatoare, dar acum cu siguranta nu mai sunt nimic in apropierea acestor calitati. S-ar putea sa fiu o baba crizata si nesuferita cand o sa fiu mare. De fapt, daca ma gandesc, mai am sa fiu doar baba, in rest..sunt cam pe-acolo.
Si atata de rabdare nu mai am, incat m-am saturat sa ma si vopsesc. Asa de tare incat penultima oara mi-am luat eu, acasa, doua tuburi de vopsea, le-am amestecat si mi-am turnat totul deodata in cap.Foarte mandra am fost de mine, ca am terminat totul in 10 minute.Mai ceva ca in reclama.:D Bineinteles ca am aratat ca un strut, dar noi sa fim sanatosi mintal. Am transformat un proces de 3 ore intr-unul de o ora. Afacere, zic eu!
Sunt draguta cateodata cand sunt plictisita, totusi.Doar parerea mea umila, desigur.Cant si dansez si enervez oamenii.Intr-un mod amuzant, fireste.Fac diverse scenarii de teatru-imi place sa improvizez :)-sau pur si simplu scot din mine trasaturi ce ar speria psihiatrii. Cum sa nu ma iubesti???


Asta fac atunci cand sunt plictisita, dar cu cineva...Cand sunt plictisita si singura...scriu pe blog.:P


Gata!Am sporovait destul, si familia mea virtuala ma asteapta.Va las!

Niciun comentariu: