duminică, 13 septembrie 2009

I'm blue, da ba dee da ba....

Oooff...a venit si ziua asta.Ziua in care Razvan incepe gradinita.Ziua de maine.
Acum, nu stiu de ce sunt mai suparata...ca s-a terminat un capitol din viata lui, si incepe unul nou, mai greu, cu responsabilitati, trezit devreme, program si toate alea...Ca nu o sa mai fim toata ziua impreuna, asta insemnand ca nu o sa mai existe atatea momente frumoase, cum ar fi lenevitul in patul lui dimineata si dupa somnul de pranz, cand e atat de somnoros si dulce, si pupacios...Sau toate momentele de afectiune, imbinate cu diverse activitati de pictat, colorat, modelat sau mai stiu eu ce...Ca nu o sa mai fiu eu tot universul lui, nu o sa ii fiu alaturi la orice intrebare, orice curiozitate, orice oftat sau zambet...Si probabil nici cea mai buna prietena...Ca trebuie, pentru a doua oara, sa rupem cordonul ombilical, de data asta fiind si mai greu, pentru ca e psihologic, si doare tare...
Simt ca il pierd un pic...nu o sa mai fie numai al meu de maine. O sa fie putin si al doamnelor educatoare, si al colegilor de gradinita, al noilor lui prieteni...si chiar daca imi doresc asta pentru el si stiu ca asa e normal si cel mai bine pentru dezvoltarea lui, nu pot sa nu oftez adanc...(bine, eu plang de-a binelea, dar nu trebuie sa stiti voi asta ;) ).
Si pentru ca mi-am tot varsat amarul zilele astea pe unde am putut, o prietena, nemaritata si fara copii, dupa ce i-am povestit oful meu, mi-a zis:"Nu credeam ca gradinita poate sa reprezinte ceva atat de serios.Si ca poate sa provoace tristete." :) Si poate ca nu o fi asa pentru toata lumea, si poate ca nici nu ar trebui sa fie asa, dar...trebuie sa ma intelegeti..e prima zi de gradinita. Ne trebuie aproximativ 2 saptamani sa ne obisnuim si sa nu mai plangem. A! Nu noua, ci copiilor, cica! Eh...de parca scrie undeva...
Eu sper doar ca Razvan sa fie tare.:) Sa nu planga si sa ii placa la nebunie din prima zi. Adica sa se afle printre cei 10% care se comporta asa.:D Ca restul reactioneaza ca mine. Restul copiilor, asa e.
In fine...stiu ca o sa imi treaca repede, dar deocamdata sunt un amalgam de emotii si sentimente. Va tin la curent, oricum. Pana atunci, let the games begin! ;)

6 comentarii:

Dili spunea...

EEEEEi felicitari sunteti baieti mari domnule!!!
Mamico, tu lasa emotiile pentru dupa ce Razvanel va ramane acolo, iar tu baietel dragut sa te bucuri de fiecare jucarie si prieten de gradinita!

Noi am avut antrenamentul cresei de la 2 ani, si tot am plans zdrava in prima zi de gradinita haha...si in grupa mijlocie tot statea la geam sa-mi faca la plecare cu mana cand o lasam dimineata in grupa si... of, o sa fie greu dar pentru ei e o lume minunata, planse, jocuri, copii, si sa vezi ce te mai bocesti la serbarea de Craciun sau la primul concurs castigat :P

Bafta multae maine, noi stam pe tusa inca doua saptamani ca cica nu au primit inca avizul sanitar... o sa fim grupa mare, stim cum merge treaba dar totttt o sa lacrimezzzzz.....

Va pup dragilor si luati-va batiste cu voi!!!

Dili spunea...

Treziiiirrrrrrrrrrrea ! Ma duc si eu la nepoata-mea la scoala ca e prima ei zi, dar imi inchipui ce vanzoleala la voi, scoala-te Razvan, imbraca-te frumos, hai la gradinita ca te asteapta copiii si jucariile, fardeaza-te mami sa fii mumoasa, ia florile, ia ghiozdanasul... hihihi astept impresii si bozeeee...

SARILLA spunea...

:) off...a trecut ziua de azi, dar aia de maine o sa ii puna capac.:)
Am fost, a fost bine ca deh..am venit cu totii acasa...dar in seara asta a aruncat pastila ca maine sa nu plec fara el, ca vine cu mine.:)
keep in touch.:)

Diana spunea...

Sincer nu știu eu cum e, ca nici măritată nu-s și nici bebe pe drum sau în planificări nu am, încă...dar încerc sa-mi imaginez cum ar fi și te înțeleg...dar trebuie sa vezi partea frumoasa a lucrurilor...asta-i drumul către ...către...OSCAR!!!! ca speech-ul deja îl are :P :*

...și tot de aici vor veni și mai multe 'dume' pe care o sa le împărtășești cu noi și care sa-ți încânte sufletul și sa te facă sa fii mandra de el, ca-i al tău...pentru ca DA...orice ar fi el rămâne al tău...și crede-ma...chiar dacă mai devine câte un pic și al celorlalți...tu tot cu partea cea mai buna ramai ;)

asa ca cheer up!!!!!

SARILLA spunea...

:)) Asa e, suna chiar bine daca o spui asa..:) Mersi si promit sa postez viitoare speechuri si dume.:D

miki spunea...

na! wish granted! copilul fuse tare. cu ma-sa e mai greu..