miercuri, 30 septembrie 2009

Stiu, iar am lipsit, dar motivat, pentru ca Razvan a avut o infectie la caile respiratorii,asa ca am facut (el, desigur) injectii si ia antibiotic..prin urmare nu a mai mers nici la gradinita..prin urmare nu am mai avut timp nici de blog.:)
De maine sper sa reia activitatea...sa se simta mai bine.
In plus, mi-am luat o carte la care tanjeam de ceva timp,si acum cand am cautat-o pe google sa dau link, am vazut ca pretul ei online e de 33 de lei, iar eu am dat 45 la Diverta.:( Noi sa fim sanatosi.
Plus faptul ca luna asta Cosmo are muult mai multe pagini :D..multa treaba, domne'..multa...:) Am mai lasat-o si pe Ingrid in aer,saraca!:)
Va las,dara, si revin curand!:)

4 comentarii:

Dili spunea...

Oof, sanatate mama... si spor! :-)

nnonny spunea...

Multa sanatate! Sa se faca bine repede si sa se intoarca la gradinita. Spor la citit!

Diana spunea...

Sper să se facă bine Răzvănel ;)
și te aștept back ;)

SARILLA spunea...

Multumim mult.Gata!Suntem bine!Back in business!:)