joi, 23 octombrie 2014

Sunt un strigoi

E 2. (pana acum suna ca un nume de autostrada).Nu. E DOUA. Noaptea. Iar eu sunt un nenorocit de strigoi.Asta daca strigoii stau cu lumina aprinsa in sufragerie. Ca daca stau pe intuneric, nicio problema, pana acum 3 minute si eu am stat, dincolo, in dormitor, incercand sa dorm.Dar nu am reusit si, colac peste pupaza, de cate ori mi-am aprins telefonul in scopuri educative, l-am trezit si pe D. Pe el, care de cate ori il cauti doarme cu plapuma in cap de nu vede si nu aude nimic. In noaptea asta s-a trezit de fiecare data cand am aprins lumina firava a telefonului. Mda. Asa ca iata-ma in sufragerie, regretand amarnic excesul de zel de mai devreme cand am terminat de calcat lenjeriile de pat. Macar acum aveam ceva de facut.
Nici azi noapte nu am putut sa dorm. Si ieri nu bausem cafea de cat foarte de dimineata. Dar nu am putut. M-am tot foit prin pat, m-am rasucit, si cred ca abia pe la 2 m-a luat somnul. Putin timp mai tarziu se trezea Eduard, ca ii era sete. Si uite asa se foutou si somnul meu.
Asa ca azi dimineata eram zombie cu chip de papusa.(cat de tare e gluma asta? ;) ). M-am trezit la 7.30, ca de obicei in zilele bune, cand nu ma trezesc la 7 sau la 6.30. Am trezit copiii, Dica era deja plecat spre munca.I-am pregatit de scoala, respectiv de cresa, I-am dus la scoala, respectiv la cresa, apoi am ajuns acasa, mi-am luat rucsacul de sala si am plecat. La 9 incepea programul de aerobic, dar am ajuns pe la fara 10, asa ca mi-am tras o salteluta si m-am asezat,aproape motaind. Ma rugam, ca de fiecare data, sa nu mai vina nimeni, sa fiu singura, insa tot ca de fiecare data nu s-a intamplat.
Asa ca-cum sedeam eu bland si aproape adormisem in fund, tot cascand, au mai venit doua fete, dintre care una cred ca era castigatoarea Miss Fitness 2013. Avea niste picioare perfecte, si poate nu as fi ghicit asta daca nu ar fi purtat o pereche de pantaloni atat de scurti incat cand s-a asezat si ea pe salteluta, intr-un final, I-am vazut ovarele.Oricum, arata perfect. Imi amintesc chiar ca mi-am zis, printre cascaturi, ca noroc ca e uratica. O vorba idioata. Cine naiba se mai uita la fatza cand I se ofera picioarele alea la studiat? Doar o femeie. Plinuta. Ca mine.:)
In fine. Si vacile astea, dupa ce ca aratau bine, nici nu se asezau pe salteluta, frate. Una statea in pozitie de mylady, cu spatele drept de zici ca era la casting pentru printesa Kate, iar cealalata, picioroasa, facea un fel de incalzire ciudata, in sensul ca nu statea dracului locului si ma obosea pe mine mai mult decat eram deja. Ma simteam si prost,dupa ce ca eram singura rubensiana, mai eram si lenesa. Dar sa-nnebunesc daca m-as fi ridicat, pentru ceva in lume, Sa zica mersi ca nu sforaiam impertinent. Ma rog..cu vreo doua minute inainte sa inceapa programul cred ca li s-a facut rusine de rusinea mea si s-au asezat si ele, ocazie cu care, dupa cum spuneam, am avut ocazia sa ii fac un control ginecologic vizual cetatenei cu pantaloni extrem de scurti.
Dupa ce am behait 45 de minute la sala, hop acasa, am facut dus si am plecat spre Jourdan, ca trebuia sa ii duc grecului un carrot cake,apoi sa merg intr-o vizita la o prietena.
Cu ultimele forte am intrat in casa ei si am soptit dupa o cafea, ca nu apucasem sa beau si eram cu bateria pe rosu. Am stat la taclale vreo ora si ceva , timp in care mi-am improspatat fortele cu o neagra si tare, cum imi place mie :D apoi fuga la Razvan la scoala, ca azi a a avut zi scurta si a scapat la 12.
Ia-l pe Razvan de la scoala, fuga acasa, pregateste masa, pregateste copilul, pleaca spre pian. Hop am ajuns si la pian, doua ore mai tarziu ia pianistul si tai-o spre celalat artist al familiei, micul Eduard.
Culege-l si pe el , hop acasa, pe repede inainte ca trebuia sa pregatesc de mancare, sa le si dau, unora mura in gura, sa fac si lectii, si putin curat, sa termin de calcat lenjeriile(bad, bad choice), si uite-asa se face si ora lor de somn, pregateste-I, imbraca-I, citeste-le poveste, culca-I.
Si..bucura-te ca e liniste, in sfarsit.
Am sperat, dupa toate astea, ca voi cadea franta, asa ca am prestat doua episoade din Once upon a time si niste internet de mare viteza si pe la 12.00 am zis ca e momentul pentru inchidere.


E 2.21. Ce dracu o sa ma fac maine?

Sunt un strigoi...

Niciun comentariu: