duminică, 5 octombrie 2014

Parerea mea

Sper sa sunteti asezati, pentru ca urmeaza sa va impartasesc o teorie la care lucrez de azi dimineata, si pe care foarte probabil o voi lansa publicitatii curand, asa ca daca vreti sa ne imprietenim mai bine acum, cat sunt anonima, bine, daca nu, dupa ce voi fi celebra nu voi mai avea timp.
Ready?
Eu cred (si asta inseamna desigur ca sunt absolut sigura, doar ca sunt prea modesta sa spun din prima) ca intai a fost denumit ardeiul kapia si apoi ardeiul gras.


..rumoare..fosnet..agitatie..

De ce, intrebati? De ce?

Ei bine explicatia e simpla: ca sa poti sa numesti ardeiul gras..gras trebuie sa fi avut etalon, nu? Si numai raportat ca ardeiul kapia il putem numi pe bietul ardeias in acest mod jignitor. Altfel s-ar fi numit ardei normal si ardei slab. Daca aparea grasutul intai, ma refer. Asa ca e elementar, dragii mei Watsoni. Stiu, stiu, sub aspectul asta angelic cu ochi mari albastri si bucle blonde se ascunde si o minte ascutita brici spre laser. It's a gift and a curse.Nu ma invidiati.


Cu implinirea sufleteasca-ca si azi, in sfanta zi de duminica, am mai contribuit umpic la o lume mai buna, mai curata, mai frumoasa, va las sa reflectati la ce am scris, si sa va puneti, inevitabil, intrebari existentiale care poate va vor framanta o perioada de acum incolo: "Cum face asta de fiecare data?" "Eu de ce nu m-am gandit la asta?""Cum poate un muritor sa fie atat de profund?"...etc.
Nu fiti prea duri cu voi, prieteni, nu fiti prea duri....

Niciun comentariu: