marți, 7 octombrie 2014

I figured it out



Da. Si eram azi in metrou. Imi place mult cu metroul.Am crescut intr-un oras fara, si nu vedeam metrou decat cand mergeam in Bucuresti, unde oricum imi placea maxim, asa ca sentimentele mele vizavi de metrou sunt cat se poate de pozitive.Si as putea sa va mai spun pe acest subiect, si anume ca asociez metroul cu capitala si capitala cu viata cosmopolita pe care o iubesc atat. Imi place mirosul de metrou, imi plac oamenii atat de diferiti care pentru cateva minute impart acelasi spatiu. Ma uit la fiecare in parte(aia de langa mine, nu imi lungesc capul dupa cei din ultimul vagon) si incerc sa ii ghicesc povestea. Normal ca nu reusesc niciodata, ce dracu', ca nu sunt mama Omida! dar mai trece timpul.
SI azi ma intorceam din oras. Cand am urcat in metrou am ales special unul din scaunele libere de langa burduf, pentru ca nu aveam decat inca un scaun langa mine, deci eram la un mic separeu, si eu urasc sa ma lipesc de necunoscuti(unless they are tall green eyed dark haired strangers, caz in care ma duc din proprie initiativa langa ei si ma arcuiesc ca o pisica.:D ). Buun. Langa min s-a asezat o marocanca prietenoasa(eu nu le suport de fel, dar asta saraca era chiar simpatica, ce sa fac?) si noi ambele amandoua eram cu fata la usa.
Si va spuneam ca imi place sa studiez oamenii, sa ma ma uit la fetzele lor, la hainele lor, sa le pun etichete ca la muraturi..de-astea.
Si pac..uite aia din fata mea are geanta misto, de piele, de calitate, chiar daca ea in rest e imbracata naspa de tot...(poate a primit-o cadou sau pur si simplu a avut bulan), si poc ce misto si smechere sunt studentele astea..parca ar fi de o mama..slabute toate si smecherute fara efort..frumos imbracate..si tac uite la mosii astia doi ce tantosi sunt..ea cu o haina somon bestiala, aranjata si coafata, el la costum, mai ponosit dar curat, ingrijit..si hopa pune frana  metroul si se varsa baba cu haina ei somon cu tot de a tipat marocanca zici ca ii cazuse ma-sa. Nu a cazut-cazut, baba, doar s-a dezechilibrat si a executat un triplu tuluz cu aterizare jumate pe barba-su jumate pe o bara.
Ocazie potrivita pentru marocanca mea sa isi arate ingrijorarea, verbal si facial, si sa discutam putin pe subiect.
Dupa care, la urmatoarea statie, o fata..dar ce zic eu fata..era ditamai femeia, in her 30s, asa, dadea sa coboare, si statea in dreptul usii, cum a invatat-o mama ei si domnii de la metrou, si un domn la vreo 55-60 de ani, bine imbracat, curat, aranjat, un bunic simpatico, practic, dadea sa urce. Tot pe mijlocul
usii.Usilor. Si se opreste metroul, si hai buna ziua, domnu', eu in gandul meu, si se deschid usile, si cand sa coboare tanara nu zici ca incepe asta sa dea din limba la 10 cm de fatza bietei femei si sa faca precum ala din whatsuuuuup?!? Il stiti? Watching the game, having a Bud..ala.
Exact ca ala scutura din limba, sonor si foaarte aproape de doamna care cred ca s-a si speriat..ca nu se astepta.
Eu si marocanca mea..pe felie,ca ce treaba aveam? Ne-a cazut fatza la amandoua..
Asta,saraca, doua statii nu si-a revenit..ca e nebun, ca te uiti la el si zici ca e ok, si uite el ce face,si hai ca nu de noi, dar copiii nostri...

Adevarul e ca si eu am fost socata, pentru ca e genul de om pe care il saluti respectuos si zici sa ii lasi copilul doua ore ca doar e vecinu', ai incredere,si cand colo vii mai devreme si il gasesti facand cine stie ce...Doamne iarta-ma..
Pai sa nu faci crima de om?


Niciun comentariu: