luni, 13 octombrie 2014

Pune dracu' virgula!!!

Asadar. Ma tin sa va povestesc ceva de cateva zile, cand s-a intamplat. Si poate nu o sa vi se para amuzanta povestirea in sine, cat concluzia sora-mii.:) Sa va povestesc:
Eu duc, asa cum poate stiti(si daca nu, cum de v-a scapat?) in fiecare saptamana dulciurele la un bar de aici, din Bxl. De doua ori pe saptamana hop-top sunt acolo cu Marfa. Patronul e un grec cu grave probleme de comunicare, in sensul ca ne intelegem ca soldatul irakian cu poantele de balet.Eu ii scriu, il intreb de una-alta,si el imi raspund doar la ce ii convine. Dar ma rog, nu asta e subiectul azi.
Si pentru ca e super ametit, din cand in cand, chiar daca avem stabilit "meniul", il mai intreb ce vrea sa ii aduc, pentru ca de exemplu daca sambata cand I-am dus carrot cake  el mai are inca jumatate din ala de miercuri si e marti e normal sa te gandesti ca poate caprioara doreste altceva instead.
Deci saptamana trecuta il intreb, citez:
-"Hi, x..mitris. ( :D) For this Wednesday do you want a carrot cake or something else instead?
Raspunsul a venit asa:
"No carrot cake is fine."
Ei, spuneti voi acum ce a vrut sa zica:
1. No, carrot cake is fine. Ceea ce e ok, corespunde cu planul initial de a-I duce miercurea carrot cake.
2. No carrot cake, is fine. Ceea ce e mai putin bine, poate insemna sa nu ii duc nimic miercurea asta, pentru ca mai are inca un carrot cake intreg cel putin, si nu vrea sa faca vreo colectie.
3. No carrot cake is fine. Ceea ce e absurd, ca inseamna ca nu a gustat din carrot cake -ul meu, care e extraordinar de bun, chiar daca putin cam dulce pentru gustul meu.Nu poti judeca toate carrot cake urile daca nu ai gustat in toate,nu?

Eu am fortat un pic nota si I-am dus, punand de capul meu o virgula imaginara dupa no, unde ii sade bine si in concordanta cu intelegerea mea cu grecul.
The funny fact of the story insa reprezinta comentariul sora-mii, care dupa ce m-a ascultat prezentandu=I teoria virgulei vreo 10 minute, a concluzionat:
-"Asta nu stie ce facultate ai terminat tu."


:D

 ...'poi?

Niciun comentariu: