joi, 23 februarie 2012

Suparare mare

Sunt foarte suparata pe mine.Stiu,trebuia sa scriu postul cu acuzatia de furt,dar o las pe maine,ca acum nu am niciun chef.
Am citit mai devreme pe Facebook despre un tanar(22 ani) din Marea Britanie care vorbeste 11 limbi straine. 11!!!! Printre care si rusa,greaca,deci baiatul e..de n-am cuvinte!
Frate,si m-am gandit: eu ce naiba fac cu viata mea? Ce rost ii dau?Sunt atatea lucruri pe care imi place sa le fac,la unele sunt si ..bunicica..si ce fac toata ziua? De abia vorbesc o engleza amarata si ma chinui cu franceza asta de cateva luni..of..
Ma apuc de treaba,sa stiti..nu stiu inca ce treaba,dar ma apuc.Chiar acum.:D

6 comentarii:

Georgi spunea...

si zi asa...nu credeai in pofte??eu care am fost (si sunt!) o pofticioasa toata viata mea, nu-mi vine sa cred ca cineva nu crede in pofte!! cat despre coirba de burta, pot sa te ajut cu asta:fa o ciorbita dupa reteta de ciorba de burta, dar inlocuieste burta cu puiut-are gust exact la fel (ca usturoiul e de baza!) si a e si mai sanatoasa pt tine si piticel...sunt o gramada de retete pe net, daca nu stii sa faci,si e si f simpla!! Sa te uiti la mine pe blog, ca sa ma laud si eu cu ce am facut(se vede ca am fost in vacanta saptamana asta!)-by the way, magazinul ala e nebunie mare! mor sa fac si abat-jour-uri si mozaic!!hahaha-sunt crafty rau! http://ingreedyhands.blogspot.com

SARILLA spunea...

Heei,buna!
Nu,nu cred in poftele din sarcina,nu in general:).Adica mi se pare exagerat sa iti trezesti barbatul in miezul noptii sa se duca dupa..capsune sau mai stiu eu ce.Mi se pare manipulare.:) dar in pofte in general cred,si imi mai e si mie,insa nimic care sa nu treaca.
Asa cum a trecut si pofta de ciorba de burta,dar sfatul tau e f bun,o sa tin cont de el cand mai fac ciorbita.partea naspa e ca acum nu pot sa mananc usturoi,ca mi se face rau.Asa ca as insista pe otet la ciorba respectiva.:))
Si inainte sa ma duc sa vad ce ai mai gatit bun,daa..ti-am zis de magazinul asta..e nebunie.E Raiul pe pamant!Mie imi vine sa ma apuc si de olarit cand intru in el,asa de frumoase sunt toate..:))Te puup!!

Georgi spunea...

nu de mancare..;ce am mai crosetat!! :))

Georgi spunea...

pai cam toate gravidele au pofta de acrituri si fructe, e nevoia de vitamina C! puuuup!!

Ruxx spunea...

Cea mai tare combinatie pe care am facut o atunci cand am fost insarcinata: coliva cu " topping" de usturoi, le vroiam pe amandoua, fix in acelasi timp, nu am putut alege o sg varianta. Despre trezitul noaptea a sotului, am fost blanda....la 4 dim l am intrebat cum arata smochinele, pur si simplu, m am trezit cu ele in gand, asa ca la prima ora a stiut ce are de facut.

SARILLA spunea...

Deci asta mi se pare cea mai tare ever: coliva cu usturoi.Cred ca ar trebui sa intri in Cartea Recordurilor sau ceva..:)))
Nu am, din fericire,nimic de genul asta,si vad ca nici pofte false nu mai am de o vreme.:)) Insa trebuie sa am grija la ce si cat mananc,pentru ca tot mie o sa imi fie greu dupa sa dau jos...