miercuri, 15 februarie 2012

M-am tuns!:)

Ieri m-am tuns.Am intrat in coafor in ideea de a-l tunde pe Razvan,ca era cazul de vreo saptamana,dar pe principiul "Sa fim nebuni,la naiba!" m-am bagat si eu.
De mine s-au ocupat 3 fete: una m-a spalat pe cap,una m-a tuns si una m-a uscat. Cu spalatul pe cap a fost usor,chiar daca parul meu era foarte lung si (este) foarte des si ii umpluse chiuveta fetei,dar totul a mers bine.greseala numarul 1,insa: nu mi-a dat cu balsam.Big,big mistake.Parul meu este uscat si fara balsam e un fel de misiune imposibila.Ceea ce i-a ingreunat vizibil munca celei de-a doua fete,cea care m-a tuns si in prealabil a trebuit sa ma pieptene.:D In fine.Deja spiritele incepusera sa se agite un pic,cu fata aia mica luptandu-se cu parul meu mare si razboinic. M-a pieptanat,m-a tuns si m-a dat pe mana celei de-a treia fete sa ma usuce.Asta este,absolut de fiecare data,provocarea suprema pentru toate saloanele de coafura la care merg.Pentru ca parul meu e foarte,foaarte des.Si totul incepe la fel:
Domnisoara a impartit cu harnicie parul in cadrane si a inceput.Si a continuat. 5 minute.10...15...in prima faza, s-a inrosit toata si mici stropi de transpiratie au inceput sa i se scurga peste tot. A inceput sa fremete usor. Se muta de pe un picior pe altul si ofta des. Era agitata.
Apoi au mai trecut 5..10 minute.A doua faza a fost de enervare.Mi-am primit  perii in cap,pe fata si pe gat ,perii aruncate cu ura si disperare. M-a durut,dar am meritat-o.Asta imi repetam cand ma uitam la ea.Mi-o merit.Ce mi-a trebuit atata par?
Dupa alte cateva minute, a inceput sa oboseasca.Nu mai avea putere sa ma loveasca,si a inceput sa se balangane de pe un picior pe altul ametita.Era ca un beat euforic,doar ca prost dispus.Fata ii era in continuare rosie, era mai transpirata ca oricand,dar nu mai realiza ce i se intampla.Cred ca atunci a inceput sa se roage.Sa se termine odata, sa vina un cutremur,sa fac combustie spontana,orice...Nu s-a intamplat nimic,asa ca a trebuit sa continue.Trecusera deja vreo 40 de minute.Ultimile 20(de obicei totul uscatul dureaza 45 de minute,dar ea ,saracuta,era si novice) le-a petrecut in agonia trecutului si extazul celor 4-5 suvite ramase.Cred ca isi repeta in gand:"Poti sa o faci,mai ai putin,POTI!"
Si apoi..a terminat. A fost de parca si-ar fi revazut o dragoste pierduta.Fata i s-a luminat,a rasuflat usurata si o expresie de liniste i s-a asternut pe fata.TERMINASE.
S-a prabusit pe un scaun,iar eu am murmurat timida un "imi pare rau,stiu ca parul meu poate fi dificil"..Nu a mai avut putere decat sa zambeasca stins...
O sa trec si astazi pe acolo,intai sa vad daca e cumva poza mea la intrare cu vreun mesaj negativ menit sa nu ma mai lase inauntru,si apoi sa vad daca EA mai e acolo.Pentru ca daca nu si-a dat demisia,ei bine,eu o recomand,domnule.Inseamna ca are rabdarea necesara pentru orice client.

Niciun comentariu: