miercuri, 22 februarie 2012

Ordine in dezordine

Sunt dupa o noapte totalmente nedormita,asa ca daca scriu haotic,sa-mi fie cu banat. Dar am vrut sa mai scriu, sa nu ma las iar pe tanjeala.(mama ce arhaisme imi induce nesomnul..)
Nu am putut sa dorm deloc,delocut.Habar n-am de ce mi se intampla asta.Nu mai pot sa dorm noaptea,asa ca pe la pranz mi se face rau de somn si trebuie sa dorm,asa ca noaptea iar nu pot sa dorm,asa ca..sunt praf. Si ma foiesc,si ma-nvartesc (:) ) si imi vine sa ma sui pe pereti.De obicei reusesc sa adorm pe la un 2,dar azi noapte am doborat recordul: cred ca am dormit 2 ore cap la cap. Noroc ca am gena buna,si sunt atragatoare si dupa o noapte pierduta.:D
Heei..dar sa ne concentram pe alte lucruri, nu pe genele si sprancenele mele perfecte. VINE PRIMAVARAAA! Ma uit pe geam si vad soareee,ceea ce instant ma remonteaza si ma face sa ma gandesc ca poate..poate ies si eu din hibernare. Ieri a fost chiar placut afara,am stat putin pe balcon si am simtit miros de nou,asa,de plimbari si parcuri si chef de viata si de treaba,lucru care s-a si intamplat,multumesc foarte mult,ca pentru prima oara dupa mult timp am avut chef de trebaluit.
Si apropo de trebaluit,am o chestie tare draguta(not!) sa va povestesc,dar nu acum,ca e musai sa ma duc sa mananc:)).  Bebelusul asta nou e mancacios(cu cine o semana?) si pofticios,frate!
EU,care toata viata mea am zis despre pofte ca sunt fitze, ca nu exista asa ceva decat ca forma de manipulare a barbatului sau ca scuza sa mananci ce/cat vrei,acum ma trezesc ca mi-e pofta de ciorba de burta( de unde naiba sa gasesc burta aici?), de fructe(fructe?!? eu?..e ceva suspect) si de alte alimente mai mult sau mai putin sanatoase la care nici cu gandul nu gandeam inainte.
Dar..ce e val ca valul trece,asa ca de ciorba de burta mi-a trecut,fructe bag la greu,insa,suc din ele included,de ce nu pot sa scap (inca) e masa de dimineata,asa ca ma duc sa dau al Cezarului ce-i al Cezarului,va pup si stati prin preajma,daca vreti sa aflati cum am fost acuzata de furt.:D



Vreau sa o salut pe Vivi,o veche prietena si colega,am aflat cu surprindere ca imi citeste blogul.:) Si cica ii si place.Deci double greetings.:))

Niciun comentariu: