miercuri, 1 februarie 2012

The monkey in me..

Foarte dragut ca am propriul blog..pot sa vorbesc toata ziulica nuumai despre mine..:) Asadar:
Eu am,printre nenumarate altele, aceasta calitate-defect: imit,fara voia mea, ca o maimuta. Daca imi place o expresie verbala, o adopt imediat.Vreo expresie faciala imi pare amuzanta? Hop si eu cu ea pe mutrisoara. Dar piesa de rezistenta o reprezinta faptul ca atunci cand vorbesc cu cineva in alta limba imediat ma adaptez la accentul respectiv. Ceea ce nu e intotdeauna rau. De exemplu,la cursurile de franceza,cand vorbesc cu profa, prind imediat accentul ei si vorbesc mult mai fluent limba. Cand vorbeam cu Amy,prietena americanca,in engleza, evident ca si engleza mea se imbunatatea vizibil,si se auzea frumos.
Ce sa ma fac insa cand...vorbesc franceza cu accent american,cum facea ea la cursuri?Sau cand, dupa ce am stat la coada la un magazin de haine in mall si in fata mea erau doua italience care au vorbit vreo 5 minute pana sa plateasca,atunci cand mi-a venit randul la casa era sa vorbesc in italiana? Cum sa explic oamenilor ca nu fac misto de nimeni,doar ca instinctul meu de primata isi cere drepturile?
Stiu: o sa imi imprim pe un tricou: Darwin rules! si o sa il port tot timpul. Eventual, cu asterix, o sa explic dedesubt la ce ma refer,si o sa rog persoanele care se irita usor sa ma ignore.:)
Da,asa o sa fac.Pana atunci,daca auziti ca mi-am luat bataie prin vreun magazin,sa stiti care a fost cauza...

Niciun comentariu: