joi, 16 februarie 2012

Deci :))

Daca ne ajuta Doamne Doamne si e totul bine, la sfarsitul lui august ne vom imbogati familia cu un bebelus.:) Sper ca de data asta totul sa decurga bine,pana acum agitatul din burtica e frumos si sanatos(cu toate ca are nasul cam mare:D). Toata lumea e fericita si nerabdatoare,mai ales Razvan,care a zis acum ceva timp "Dupa ce nastem bebelusul eu o sa il ingrijesc".:))Deci am si ajutor de baza.
Aseara am fost de l-am vazut iar si am fost uimiti de cat de activ era.Se enervase pentru ca doamna doctor care facea ecografia ii apasa ecograful pe spatiul lui si el nu mai avea unde sa se joace,asa ca se impingea nervos in sus,sa isi faca loc.Are deja personalitate:))
La urmatoare vizita(luna viitoare) vom afla,sper,si ce e,si chiar daca eu imi doresc un piic mai mult baietel,de cate ori ma gandesc la bebelusul asta il vad ca pe o ea.:)Ma gandesc numai la nume de fata,si am asa o presimtire ca va fi o domnisoara.Ceea ce va fi la fel de frumos,evident,si o noua experienta pentru noi.
Asadar,astea sunt vestile bune.Fingers crossed si va tin la curent.:)

Un comentariu:

Ruxx spunea...

Am citit de doua ori ca sa nu ratez niciun cuvintel din ce ai scris. Stiu cat de fericita trebuie sa fii si mai ales cat astepti ca sa mirosi viitorul bebelus😊