joi, 2 februarie 2012

Moments...

Astazi Razvan a ajuns de la gradinita mai inghetat decat Jerry cand il lasa Tom afara in zapada si apoi il dezgheta deasupra focului.A fost foarte rece zilele astea,dimineata sunt -7 grade iar pe zi -3. Stiu,in Romania sunt -19,insa noua tot ne pocneste fata de la ger.
Am ajuns acasa,el tremura tot, ii inghetasera mainile in manusi,picioarele in strampi si pantaloni..in fine,dardaia tot. Mi-a zis ca il doare burtica de foame, dar intai vrea sa se schimbe si sa se incalzeasca putin. Am ajuns in dormitorul nostru,unde e cel mai cald din casa,si s-a bagat sub pilota inca frisonand. Mi-a zis sa vin si eu,ca sunt calda, sa ii incalzesc picioarele. Cum de cand a crescut momentele de stat linistiti unul in bratele celuilalt sunt de cele mai multe ori sub amenintari, am zburat in plapuma inainte sa termine propozitia. S-a asezat cu capul pe bratul meu, cu manutele in mainile mele si cu piciorusele alea slabe lipite de mine.:) A adormit asa, uitand si de foame,si de tot...cu mine holbandu-ma la el zambind...e atat de frumos..si s-a facut asa de mare..nu stiu cand a crescut asa repede.La toamna merge la scoala...
Am stat o ora nemiscata, abia respirand, de teama sa nu il trezesc si sa stric momentul asta care din pacate e din ce in ce mai rar...el dormind in bratele mele cu mutrisoara aia atat de linistita...
Ah...stiu ca am mai zis-o,scris-o,oftat-o..dar ce pacat ca timpul asta zboara atat de repede si nu putem sa il tragem macar putin,de o maneca, sa mai zabovim asupra momentelor frumoase din viata noastra...ar putea sa recupereze cand avem probleme,atunci ar putea sa treaca mai repede si am fi chit...


Si pentru ca tot am devenit usor nostalgica, o sa inchei cu un ...in niciun caz nu as putea sa il numesc banc,indiferent daca asa se vrea sau nu,care circula acum pe Facebook si care azi dimineata mi-a dat lacrimile...nu are legatura cu dragostea parinte-copil,ci...:)


O fetita de 5 anisori si-a intrebat fratele mai mare:
-Ce e iubirea?
El i-a raspuns:
-Iubirea e atunci cand tu imi furi ciocolata din ghiozdan in fiecare zi si totusi...o tin in acelasi loc mereu...

5 comentarii:

Manu spunea...

ce frumooos...m-am emotionat ... miss u

Georgi spunea...

ce frumos !!! sa va dea dumnezeu cat mai multe astefel de momente minunate...vezi ca e si gerul bun la ceva?!! Va pupam pe toti cu mult drag!

SARILLA spunea...

Manu,miss u too..see u soon..:*
Georgi-asemenea si voua! Da,e bun si gerul la ceva..:)) Va pupam si noi!

Ruxx spunea...

Multumesc! Pt ceea ce ai scris!

SARILLA spunea...

:* EU iti multumesc pentru ca citesti mereu ce scriu.:)