luni, 25 mai 2009

To be or not to be...rea...

Sunt rea.O stiu si eu, o stie si lumea.:D Decat ca uneori asta ma bucura, alteori ma intristeaza. Si nu, nu depinde de toane, ci de nuanta raului.:)
Sa ma explic: ma bucura ca sunt rea atunci cand consider eu ca ma razbun, sa zicem. Adica m-a enervat cineva, nu ii intorc si obrazul celalat, ca nu am citit Biblia, ci ii trag si eu una. Cat de tare pot. Da, stiu, e urat, dar..asta sunt eu. More like..ochi pentru ochi..kind of stuff...Cred ca e o chestie de supravietuire. Am aflat ca nu rezolvi prea multe daca intorci si obrazul celalalt, si nici daca nu ripostezi. Oamenii te iau de fraier. Nimanui nu ii plac fraierii.Adica da, la nevoie.Dar atat.In fine. Eu am citit ceva, demult.Cica: Razbunarea e un fruct dulce care asteapta sa se coaca.Mie imi plac fructele astea. Si imi place sa astept. Sa se coaca.Dar atat despre asta, sa nu va sperii.
Bottom line, mi-o faci, ti-o fac.Cum pot eu mai bine.
On the other hand, rautatea mea ma intristeaza uneori.Rar si bine. Cand imi dau seama ca nu sunt decat ca toti ceilalti, ca sunt mai mult teorie decat practica atunci cand e vorba de a fii un bun samaritean.Ca nu sunt zen.Si imi doresc sa fiu, sincer. Dar nu pot. Mi-as dori sa fiu acest exemplu de bunatate, acest corn al abundentei plin cu daruire pentru semeni, cu dragoste pentru omenire.Nu, fac misto acum.Dar chiar as vrea sa fiu mai buna.Sa ii dau un exemplu pozitiv lui Razvan, de cap plecat ce sabia nu taie.Dar nu am cum.Pentru ca taie.Sincer.Va zic eu,am vazut cu ochii mei.
Si ma mai doare si cand sunt rea asa, aiurea-n tramvai.Asta ma intristeaza cel mai tare.Pentru ca stiu de unde am asta.Cui sa nu-i multumesc.Dar la asta sa zicem ca lucrez.
Hai pace, fratii mei albi! Ma duc sa ascult ciripitul pasarelelor.

5 comentarii:

georgi spunea...

Ai putea sa iei exemplu de bunatate e la sora ta...cu siguranta e cea mai buna persoana pe care o cunosti...:)

ruxx spunea...

sau de la prietena ta(adica eu):))

SARILLA spunea...

@georgi- :))) Cred ca o confunzi...o stii tu personal de zici asa de ea sau cum?:D Sau ti-a zis vreo pasarica?
@ruxx- Ooo..cate exemple am in jurul meu si eu...hmm...Cred ca percep o realitate gresita..:))

miki spunea...

nuuu!!! nuuuu!!!! nu lasa copilul sa invete ca exista notiunea de cap plecaaat!!!

adica asa a facut mama mea cu mine. care mama mea e si ea genul care nu riposteaza niciodata. cu cel mai nelimitat calm posibil zice: ehhh, ce sa te pui cu prostii...

si asa am facut si eu. o viata intreaga. si imi era bine. pana am dat peste dan. care e ca tine. si care rezolva mult mai multe chestii decat mine. si atunci m-am revoltat retrospectiv pentru cat de proasta am fost sa ma las pocnita de toti handicapatii! adica stai frate, si demnitatea mea??? si de atunci sunt in cursuri intensive de a fi rea. adica de vreo 5 ani. merge greu, ca trebe sa sterg cei 20j de ani de acasa. dar cand o mai nimeresc si sunt rea pe buna dreptate, atunci sunt tare mandra de mine!

dar rea aiurea in tramvai nu e bine. nunu! controleaza-te, fumeie! :D

SARILLA spunea...

:))Pai asa e bine, bad cop, good cop.:D
Pe Razvan vreau sa il invat la mijoc undeva, sa fie cum trebuie cand trebuie.:))Nu cred ca e greu,nu?:))