joi, 21 mai 2009

Prison Break

Hmm..ca sunt fan Prison Break am mai scris pe la inceputuri... Prison Break, Michael, Lincoln, Sucre, regizor, tot ce inseamna serialul asta. :) Nu fac separatisme, imi plac toti. Bine, Michael mai mult, dar..oameni suntem...;)
Ideea e ca seria 4 ramasese in pom, si pomul in aer(ehee..glume de gradi :D ) undeva pe la episodul 16..asta anul trecut sau nu mai stiu cand...dupa care nu s-a mai auzit decat ca s-au certat aia pe acolo si nu mai difuzeaza episoadele pentru o perioada. Si ma anunta sorella marti ca nu numai ca au aparut toate episoadele,dar au si incheiat serialul si ca boom-kaboom gata! Prison Break s'avait fini!(cu accente ;) ) Normal ca am alergat intr-un suflet acasa si am luat repede repejor tot sa ne punem la curent. Erau 6 episoade cu totul asa ca pana aseara le-am si rezolvat.
Asa ca azi scriu ca sa imi manifest supararea pentru urmatoarele:
- ca s-a terminat
- ca a murit Michael(sper ca nu urmariti serialul sau ca ati vazut deja sfarsitul,daca nu...ups!)
- ca nu stiu daca a apucat sa isi vada copilul sau nu(eu sper ca da si ca de fapt nici nu a murit, si-a inscenat moartea si se indreapta spre Romania, ca mi-a citit blogul si s-a indragostit de mine asa ca vine sa ma ceara) Daca sunt adevarate supozitiile mele sa stea linistit, copil frumos am si eu, bonus tata la care nu renunt, asa ca are noroc, primeste 3 la pret de 1.Si o sa traim fericiti pana la adanci batraneti...(doresc sa accentuez ca e vorba de tatal copilului, nu de al meu, la care nu renunt ;) )
- ca s-a terminat
- ca s-a terminat
- CA S-A TERMINAAAT :(((

Pe de alta parte doresc sa felicit din tot sufletul (meu si al unui mic dar inimos grup local de sustinatori) scenaristul, regizorul si nu in ultimul rand actorii care ne-au bucurat viata timp de 4 sezoane. Va multumim!
Acestea fiind spuse, Michael, daca ai net in avion,sau unde esti in drum spre mine, cand ajungi in fata scarii da un bip, nu suna la interfon, sa nu doarma Razvan. Nu vrem ca prima impresie sa fie negativa,nu? :)
Ok..acestea fiind spuse, va las sa va mai holbati la poza lui Michael si ..ce sa zic? Vise placute!:D

2 comentarii:

ruxx spunea...

pot sa fac un altfel de final??? am experienta de la povestea PUIU din scoala generala:)), Michael!!!!:((((((((((

SARILLA spunea...

:)) Noi am vrut sa oprim filmul cu cateva minute inainte de final, cand era totul in regula, deci, da..se poate..doar pentru noi doua macar..:))