sâmbătă, 23 mai 2009

Povesti despre Skiathos

:)) E bine asa,da?:))
Pai, Skiathos este o insula foarte frumoasa prin peisajele desprinse parca din filme.A, stai,chiar s-au facut filme pe acolo(Mamma Mia) sau cel putin asa se lauda skiatosienii.:))
Noi am avut, consideram noi, noroc cu perioada aleasa, pentru ca era vremea buna, iar preturile si aglomeratia nu erau de plin sezon, ceea ce a fost minunat. Asa ca am avut ragaz sa descoperim in liniste frumusetea insulei si a imprejurimilor, si sa incercam fiecare taverna in parte pentru ca in final sa ne fie greu sa declaram o castigatoare. Toateee sunt frumoaseee/Toate ma vrajesc cu cevaaa...vorba cantecului...Asa ne-au vrajit si pe noi calamarii, caracatitele, scoicile si nu in ultimul rand souvlaki-urile "ca la mama acasa" de am plecat rostogolindu-ne si era sa platim in plus pentru extra weight..:D
Am intors, fireste, pe toate partile, si singura straduta cu magazinute de pe insula, o alee teoretic pietonala dar in realitate intesata de scutere care avea acel farmec al Greciei cu toate suvenirurile alb albastre.
E un loc pentru relaxare, in care nu poti face mare lucru in afara de a te plimba, de a face scufundari sau de a face croaziere in jurul insulei sau spre insulele de langa.
Noi am stat la un hotel frumos, cu piscina si jacuzzi,asa ca in orele in care batranii grupului se odihneau, adica honey si fina :D puteam sa stam pe hamac sau sa ne balacim in cele mai sus mentionate.:)
Am inchiriat si un ATV(noi) si un buggy(finii) cu care ne-am plimbat o zi intreaga pe acolo, chiar am fost intr-o mini expeditie unde nu era suflet de om..exciting..ce sa mai!Noi nu mai aveam benzina iar lor le fierbea apa, asa ca ne-am distrat deloc pana am ajuns la civilizatie.
Poza in care apare acea fereastra in stanca este de pe o plaja superba numita Lalaria, unde nu se poate ajunge decat cu barca, si care ne-a lasat efectiv fara suflare prin apa extraordinar de clara si peisajul superb.
Hai ca am recitit acum si totul suna a compunere de clasa a 5-a, dar ce sa fac daca m-a luat Miki pe repede-nainte sa bag povesti, povestiri, amintiri despre excursie?
Si uite, ca sa inchei intr-o nota vesela, pentru amatorii(oarele mai ales) de dulciuri, sa nu va ganditi ca ajungeti acolo si nu aveti ce..gusta...Iaca:

4 comentarii:

miki spunea...

mult mai bine :) ma simt implinita acum. :D

SARILLA spunea...

:)) Intotdeauna la comanda d-voastra, dna!

Dili spunea...

misto viata au skiatosenii astia :D Auzi dar cu ciocolatoseniile alea lungi m-ai spart :-)) Multumim de poveste, macar cu asta sa calatoresc si eu nitel !

SARILLA spunea...

:D Am fost finuta si am pus poza cu ele in vitrina, nu de la noi de pe masa...:D
Pai...chiar ma gandeam sa fac o rubricuta in dreapta unde sa pun toate povestirile despre calatorii, decat ca...habar n-am!O sa cer ajutor..:)