joi, 21 mai 2009

De prin casa adunate..part 2

Toata lumea imi zice sa scriu pe ceva ce tot zice Razvan, ca ei sunt dragalasi la varsta asta si spun tot felul de lucruri traznite, de unde si emisiunea cu acelasi nume.:) Asa ca o sa scriu pe blog, caci, nu-i asa, ce alt jurnal mai eficient decat cel online? Cand creste ii dau doar link-ul.;)
Asa...Se stie ca pe la varsta de 3 ani baieteii incep sa fie mai atasati de mama si fetitele de tata, si cum nici noi nu facem exceptie, Razvan a inceput sa imi ia partea cam de cate ori e nevoie..sau nici macar..:)) Asa ca iata 3 situatii dragute in care el isi arata afectiunea si..increderea in mine..:D :
1. El deseneaza cu creioane colorate, si la un moment dat da de unul care nu scria prea bine.
El: - Mami, creionul asta nu deseneaza bine!
Eu: - Imi pare rau,mami!
El: - Nu tie trebuie sa iti para rau,mami,ci lui! ...:))

2. Noi in sufragerie, eu dau sa il ridic in brate si din greseala il dau putin cu capul de masa.
Eu: - Of, imi pare rau,mami,te-am lovit!
El: - Nu,mami, nu m-ai lovit tu,ci masa!..:D

3. Toti 3 in lift.Normal ca lui Razvan ii place sa apese pe butoane,mai ales la lift,asa ca il roaga pe tati sa il tina in brate ca sa poata apasa pe P(parter). Din greseala insa(sau nu?) apasa usor pe 1 si liftul are o tentativa de a pleca insa se opreste caci apasase incet.Eu apas repede pe P si liftul incepe sa coboare. Razvan in continuare la tati in brate, care il tine cu AMBELE maini.
Razvan: - Tati, de ce ai apasat?Si se uita urat la el...
Tati: - Nu am apasat eu,tati,eu te tineam in brate!
R: -Nu, tu ai apasat!..si se supara pe el,pana ii explic eu(care,trebuie sa recunosc,ma spargeam de ras) ca eu am apasat.La care el:
- A, bine!..:))

..va urma..:D

4 comentarii:

Dili spunea...

Haha ce draguuut e, cum iese mami la suprafata mereu, bucura-te de perioada asta!
Chestia asta cu obiectele care sunt de vina pt loviri sau alte belele o are si fii-mea, dar nu m-am gandit pana acum ca ar incerca sa mascheze ceva cu asta in afara de propria-i vina :D.
Pupici pentru Razvanici, sa ne mai scrii de el!

SARILLA spunea...

:) Ma bucur,ma bucur, de fiecare zi. Pai sa fii sigura ca vrea sa te "scoata".:)
Multam, mai scriu.:)

miki spunea...

aoleo, ce pe sustache te-ai intors!!

si ce in verva!

SARILLA spunea...

:) Daaa..am intrat in forta!