vineri, 22 mai 2009

Nasu' mic :)


5 comentarii:

Dili spunea...

Nu pot sa cred ce asortat cu mami era! Si seamana cu tine!! Sa-ti creasca mare si sanatos printul!!!

miki spunea...

pardon, ma scuzati, eu ma retrag putin pentru ca nu cred ca am tinuta necesara pentru a ma putea intalni cu nasul mic!

SARILLA spunea...

@dili- da, se asorta si cu tinuta de zi si cu cea de seara.:)Am si eu piticii mei.:) Multumesc mult,la fel!
@miki- :D Eh..primim si asa, nu-i problema...Stiu ca tu trebuie sa te asortezi cu rochitele si volanasele Marei acum,asa ca e ok..:))

fleurdulys spunea...

Ce frumos e. Seamana cu mamica. (asta e un comentariu la poza de dedesubt: arati superb :D )

SARILLA spunea...

Hei, mersi si welcome!
Eh...aparentele mai inseala..sub tona aia de machiaj cica tot eu eram...sa nu ma pacalesc..:)