vineri, 29 mai 2009

Mananc, slabesc si..ma mentin..:)

Da, cartea lui Montignac.Da, am luat-o ieri si da, stiu ca am zis ca nu mai tin nicio cura ever, dar..oameni suntem, copii facem...Iar eu chiar vreau sa slabesc, sincer!Muult.:) Asa ca de luni o sa mancam a la Monti.:)Am o tona de retete care par ok, omul nu e absurd, te lasa sa pui gura si pe paine,si pe dulciuri.El zice ceva misto: ca oamenii nu se ingrasa pentru ca mananca mult, ci pentru ca nu mananca ce trebuie.Asa ca dieta lui, din cate am citit eu pana acum, nu are restrictii de cantitate, ci doar de anumite produse "rele".Bine, nu inseamna sa mananci cat China, dar macar nu te opresti la a doua imbucatura.:)
Si m-am gandit ca cele 30 de minute de banda (da, ne-am luat banda, bicicleta e demodata acum :) ) nu s-ar supara sa primeasca ajutor de la un regim mai potrivit, asa ca..iata-ma din nou la drum.
Deci de luni mananc, slabesc si ma mentin, da? Ca sa stiti..

4 comentarii:

ruxx spunea...

asa sa fie! te monitorizez:)

Dili spunea...

BAFTA! si sa zapacesti banda aia de cap! Goooo Monti!:P

miki spunea...

no bafta, ma! si spor la tinut diete. si nu mai stiu ce se zice, dar sper sa mearga, ca pana la urma o sa iti umpli casa cu toate gadgeturile de slabit. dar toate!

SARILLA spunea...

@ all-Mersiiii!:)